Gå til innhold

Bruk av fat burn - Shaper x3 Extreme


Mathildekullis

Anbefalte innlegg

Var i Sverige og kjøpte piller for å få fart på fettforbrenningen, fikk beskjed om at denne typen var mest effektiv. Inneholder koffein for tre kopper kaffe, er det dumt? Jeg drikker aldri kaffe.

Produktet heter Shaper x3 Exstreme:

Lurer på om noen har prøvd dette produket? Lett på forumene og googlet det, men fant ikke så mye informasjon. Tok min første pille idag og fikk litt bivirkninger som kvalme, litt løs mage og litt vondt i magen. Har det noen effekt? Jeg vil som alle andre jenter omtrent, få ned fettprosenten og opp i muskelmassen.

Investerte også i Bakepro og proteinpulveret 100% Whey Protein med smaken sjokolade. Noen tips til hvordan jeg skal bruke dette? Er ikke så glad i shake, syns dette er kvalmende.. Andre tips jeg kan blande inn proteinpulveret?

Fått også prøvepakke på Krea Boltic og Frenzy Fat Loss, begge i pilleform. Fra Nordic Nutrition AS.

Lurer også på mengde og når/hvordan man skal ta dette. Sendt mail til Nordic Nutrition, men ikke fått svar. Er bare en prøvepakke på over 5 dager, og du skal tydeligvis merke forskjell. Vil heller ikke gå på kreatin som inneholder testosteron..

Trent aktiv styrke i litt over to måneder og fått skikkelig sansen for det. Har blitt sterkere, men vil gjerne få mer fremgang. Målet er å bli ganske markert og i god form. Jeg er 19 år, 1.67 høy ca og veier 56 kg.

Jeg er veldig skeptisk til det meste av slike typer kostilskudd, er også redd for bivirkninger. Jeg går jo også på p-piller og betakaroten. Er det farlig å gå på alt dette? Har jo ikke tenkt å gå på både kreatin og fettforbrenningspillene, føler det blir for mye. Vet ikke hva som er riktig heller?

Jeg spiser omtrent bare ren mat, men det blir bare til middag. Ellers går det i hjemmelagde knekkebrød som inneholder bare frø.

Jeg er nybegynner på dette, så setter stor pris på svar :)

Fat Burn pillene:

post-7030-14440838759978_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare innformere deg om at de ikke bare innholder koffein. Grunnen til du får kvalme osv kan være synephrinen de inneholder, som i store doser kan minne litt om effedrin.

Synephrine er som effedrin blitt ulovlig i norge, men vil påstå å si det ikke er inærhet så farlig som effedrin, men i store doser er jo alt farlig.Les litt her før du putter i deg dette, aldri lurt å kjøpe noe uten å vite hva du faktisk putte i deg.

http://www.shaperlab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=9

Inneholder pr capsel:

Vitamin B3 25mg 125%, Vitamin B6 4mg 200%, Proprietary SHAPER X3? Thermoblend: 600mg, Synephrine HCL 98%, Methyl Synephrine HCL, White Willow Bark Extract 25%, Panax Ginseng Extract (80% Ginsenosides), Caffeine Anhydrous (supplying 250mg of caffeine), Tetradecylthioacetic Acid, CapsicumExtract 10:1, Chromium Picolinate, Cinnamon Bark Extract 10:1, Cassia Nomane

Å siden jeg holder på me denne dobbel morralske propagandaen, kan du jo lese litt hva synephrine gjør. Jeg har selv brukt synephrine, ephedrine.. men anbefaler ingen å putte noe slik i kroppen uten å faktisk vite at det er en del risiko ved de stoffene.

http://en.wikipedia.org/wiki/Synephrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synephrine er som effedrin blitt ulovlig i norge, men vil påstå å si det ikke er inærhet så farlig som effedrin, men i store doser er jo alt farlig.

Nei, det er ikke ulovlig. Man får det på resept. Men det er ulovlig å ta med inn i landet uten resept.

Synefrin har alle bivirkningene til efedrin, men få av effektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke ulovlig. Man får det på resept. Men det er ulovlig å ta med inn i landet uten resept.

Synefrin har alle bivirkningene til efedrin, men få av effektene.

Du motsier deg litt der. Ja, det fås på resept til de som trenger det, men er ikke lov å ta inn til lande uten resept. Du kan få morfin på respt også, bare du har vondt nok, gjør ikke at det er lov. Synephrine står på wada sinn doping liste tror jeg, og det er ulovlig i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du motsier deg litt der. Ja, det fås på resept til de som trenger det, men er ikke lov å ta inn til lande uten resept. Du kan få morfin på respt også, bare du har vondt nok, gjør ikke at det er lov. Synephrine står på wada sinn doping liste tror jeg, og det er ulovlig i norge.

Nei, jeg motsa ikke meg selv i det hele tatt. Efedrin er ikke tillatt for salg uten resept, men det ikke ulovlig :)

Men jeg skal ikke terpe på detaljer, for for de aller, aller fleste kan man se på det som "ulovlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Var i Sverige og kjøpte piller for å få fart på fettforbrenningen, fikk beskjed om at denne typen var mest effektiv. Inneholder koffein for tre kopper kaffe, er det dumt? Jeg drikker aldri kaffe.

Koffein for 3 kopper kaffe er ikke mye. Du vil kanskje merke effekten av koffeinet de første gangene du tar kapslene, men den effekten tipper jeg du kun merker under de første doseringene i så fall.

Produktet heter Shaper x3 Exstreme:

Lurer på om noen har prøvd dette produket? Lett på forumene og googlet det, men fant ikke så mye informasjon. Tok min første pille idag og fikk litt bivirkninger som kvalme, litt løs mage og litt vondt i magen. Har det noen effekt? Jeg vil som alle andre jenter omtrent, få ned fettprosenten og opp i muskelmassen.

At du blir kvalm, får løs mage har selvfølgelig en "effekt" på kaloriinntaket ditt da du neppe har lyst på mat når du er uvel. Men er det en bra måte å gjøre det på? NEI

Investerte også i Bakepro og proteinpulveret 100% Whey Protein med smaken sjokolade. Noen tips til hvordan jeg skal bruke dette? Er ikke så glad i shake, syns dette er kvalmende.. Andre tips jeg kan blande inn proteinpulveret?

Hvorfor kjøpe proteinpulver om du ikke klarer å drikke shake? Bruk bakepro som en melerstatter, hvor du bruker halvparten bakepro og halvparten mel av ett eller annet slag. Proteinpulveret kan du blande sammen i alt fra havregryn til kesam.

Fått også prøvepakke på Krea Boltic og Frenzy Fat Loss, begge i pilleform. Fra Nordic Nutrition AS.

Lurer også på mengde og når/hvordan man skal ta dette. Sendt mail til Nordic Nutrition, men ikke fått svar. Er bare en prøvepakke på over 5 dager, og du skal tydeligvis merke forskjell. Vil heller ikke gå på kreatin som inneholder testosteron..

Krea bolic er kun et navn.

Hvor i alle dager har du fra at kreatin inneholder testo?? Kreatin er et stoff som drar med seg energi inn i musklene dine for å øke den eksplosive styrken din, for å si det på en enkel måte. Ingenting farlig ved kreatin i det hele tatt så lenge man bruker en normal og fornuftig dosering.

Trent aktiv styrke i litt over to måneder og fått skikkelig sansen for det. Har blitt sterkere, men vil gjerne få mer fremgang. Målet er å bli ganske markert og i god form. Jeg er 19 år, 1.67 høy ca og veier 56 kg.

Om du har blitt sterkere så har du jo framgang. Styrketrening og muskelbygging er en prosess som tar lang tid.. Eneste måten å fortsette å bli sterkere og mer markert på er å fortsette å trene og SPISE SMART.

Jeg er veldig skeptisk til det meste av slike typer kostilskudd, er også redd for bivirkninger. Jeg går jo også på p-piller og betakaroten. Er det farlig å gå på alt dette? Nei, det er ikke farlig. Har du ikke fått blodpropp av p-pillene enda, kommer du neppe til å få det. Betakaroten er en sterk antioksidant som hjelper kroppen din å forhindre sykdom, så det er i hvertfall ikke farlig..

Har jo ikke tenkt å gå på både kreatin og fettforbrenningspillene, føler det blir for mye. Vet ikke hva som er riktig heller? Mitt tips er å ikke ta noen av delene. Kast fettforbrenningspillene og vent til du føler at du stagnerer på gym'en før du begynner med kreatin. Du er såpass fersk at du vil ha bra framgang så lenge du spiser nok, men for de som har trent litt lengre så kan det være en god idé med kreatin for å få ut en ekstra repitisjon eller to under øvelser.

Jeg spiser omtrent bare ren mat, men det blir bare til middag. Ellers går det i hjemmelagde knekkebrød som inneholder bare frø.

Er vel ingenting galt i hjemmelagde knekkebrød så lenge du ikke kun spiser det til alle måltidene bortsett fra middagen. Om du absolutt må spise det så pass på å ha MASSE bra pålegg på. Skinke, Ost osv. Ta gjerne noe frukt og/eller nøtter ved siden av.

Jeg er nybegynner på dette, så setter stor pris på svar :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvis man skal bruke disse, anbefales det å begyne med X2 de rosa/gule, siden de x3 har en bivirkning med at de kan forekomme hetetokter/kløe/brennhølelser i hud ved de første gangene man tar de....

Vil heller da anbefalle synerline og carbofatburner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har brukt shape extreme 3x og havnet på sykehuset. Nesten hjerte infarkt!!! Fikk sprøyte og ble innlagt pga observasjon. Så disse tablettene BØR FJERNES FRA MARKEDE FØR NOEN DØR!!!!!

Særlig mennesker som har hjertesykdommer, jeg skal bare nevne at jeg har aldri hatt problemer med hjerte og fikk sterke bivirkninger!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt shape extreme 3x og havnet på sykehuset. Nesten hjerte infarkt!!! Fikk sprøyte og ble innlagt pga observasjon. Så disse tablettene BØR FJERNES FRA MARKEDE FØR NOEN DØR!!!!!

Særlig mennesker som har hjertesykdommer, jeg skal bare nevne at jeg har aldri hatt problemer med hjerte og fikk sterke bivirkninger!!!!

hvor mye tok du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt shape extreme 3x og havnet på sykehuset. Nesten hjerte infarkt!!! Fikk sprøyte og ble innlagt pga observasjon. Så disse tablettene BØR FJERNES FRA MARKEDE FØR NOEN DØR!!!!!

Særlig mennesker som har hjertesykdommer, jeg skal bare nevne at jeg har aldri hatt problemer med hjerte og fikk sterke bivirkninger!!!!

De er sikkert full av synephrine,ble du kvalm og skjelven?Har du brukt fettforbrennere tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok. Skal ikke lage noe diskusjon jeg heller, men mener alikevel at vi kan kalle både effedrin, synephrine for ulovlig, å de går begge under wada sinn doping liste.

EHEM! Hva med å sjekke fakta før man uttaler seg? MYE står på lista til wada, blant annet koffein.. Samme gjelder geranium (1,3 dimethylamylamine) som er i fat frenzy pillene. Bare de som driver med dopingtestet idrett bør bry seg om lista til wada. Vi andre kan holde oss til foreskriften om hva som anses som dopingmidler. /d: FOR-1993-04-30-318 :d/ Forskrift om hva som skal anses som dopingmidler.

Efedrin er ulovlig i norge. Synefrin er lovlig.

Det er tillatt å kjøpe legemidler i utlandet eller via internett hvis følgende betingelser er oppfylt:

  • legemidlet er til eget personlig bruk
    (personlig bruk betyr: En persons medisinske bruk av legemidler til seg selv).
  • legemidlet må være anskaffet på en lovlig måte i anskaffelseslandet
  • innførsel av legemidler pr. post er kun tillatt fra land innenfor EØS. Slik import er ikke tillatt for personer under 18 år.
  • legemidler som inneholder stoffer som anses som narkotika eller dopingmidler er ikke tillatt å innføre
  • Legemidler til dyr er ikke tillatt å få tilsendt fra utlandet.

Innførsel av legemidler fra utlandet - Statens legemiddelverk

Stoffet metylheksanamin er også kjent under navn som dimetylpentylamin, geranamin, geranium og 1,3-dimetylamylamin. Flere produkter er oppgitt å inneholde dette stoffet, for eksempel Jack3d og Fat Frenzy Loss.

Produkter med innhold av metylheksanamin vil regnes som legemiddel i Norge. Dermed reguleres import av disse produktene av legemiddellovgivningen.

Dette betyr at personlig import fra land utenfor EØS-området ikke er tillatt.

Import fra EØS-området er tillatt forutsatt at:

• Produktet er lovlig ervervet i anskaffelseslandet

• Produktet er til eget personlig bruk. Med personlig bruk menes en persons medisinske bruk av et legemiddel til seg selv

• Importør er over 18 år

• Mengden ikke overstiger tre måneders forbruk

• Produktet ikke inneholder stoffer som anses som narkotika eller dopingmidler

Verken synefrin eller 1,3 dimenthylamylamin trenger du resept på. Kjøper du det i sverige i butikken der så er det anskaffet på lovlig måte. Samme hvis du bestiller det fra en butikk over nett. Kvitteringen er dokumentasjon i tilfelle tollvesenet har en lærling som vil kværulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

IKKE bruk denne driten der!!!!!!!! FARLIG!!!

Jeg tok to tabletter og fikk sterke bivirkninger første dagene. hetetokter, svimmel, uvel, kvalm. jeg fortsatte å kjøre på med 2 stk om morgenen i to uker. PLUTSELIG fikk jeg utslett nedover begge armene ca 45 minutt etter jeg hadde tatt de. jeg trodde dette kom av stress, og det var helt merkelig. jeg var jo bare litt stresset. ikke mer enn normalt. utslettet bredde seg som varme nedover armene og opp mot halsen. kjente ikke noe særlig ubehag, annet enn at det gjorde meg bekymret. jeg var i en stresset situasjon der jeg kjørte bil og jeg mistet oljetrykket, så jeg trodde det var stresset jeg reagerte på. dette var lørdag.

så i dag, tirsdag 21.05.2013, tar jeg tablettene, går på jobb, så BANG, der brenner det nedover begge armene... det sprer seg som varme, og jeg får reaksjon som om noen skolder meg med kokende vann!! ikke nok med det, jeg kjenner nesen min og øvre del av leppen hovner opp og blir nummen! jeg blir varm og føler meg svært dårlig!

jeg jobber hos en gullsmed, og jeg holdt på å sette ut varer i utstillingen før vi åpner men må ringe på ransknappen for at vekterne skal komme å hjelpe meg. alt blir svart og jeg holder på å besvime! klarer ikke stå på bena, svært uvel og kaster nesten opp. 113 blir ringt..

jeg var livredd for at hjertet skulle stoppe, eller det skulle skje noe mer alvorlig. jeg hadde jo ikke reagert på de tidligere.. skal man ned i vekt så må dere holde dere unna disse stoffene. det er grunner til at dette ikke selges i Norge!!!

fraråder alle disse tablettene på det sterkeste! er 163 cm høy, 30 år og 82 kg nå.

forferdelig opplevelse, og jeg var heldig som ikke ble sendt med ambulanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt shape extreme 3x og havnet på sykehuset. Nesten hjerte infarkt!!! Fikk sprøyte og ble innlagt pga observasjon. Så disse tablettene BØR FJERNES FRA MARKEDE FØR NOEN DØR!!!!!

Særlig mennesker som har hjertesykdommer, jeg skal bare nevne at jeg har aldri hatt problemer med hjerte og fikk sterke bivirkninger!!!!

IKKE bruk denne driten der!!!!!!!! FARLIG!!!

Jeg tok to tabletter og fikk sterke bivirkninger første dagene. hetetokter, svimmel, uvel, kvalm. jeg fortsatte å kjøre på med 2 stk om morgenen i to uker. PLUTSELIG fikk jeg utslett nedover begge armene ca 45 minutt etter jeg hadde tatt de. jeg trodde dette kom av stress, og det var helt merkelig. jeg var jo bare litt stresset. ikke mer enn normalt. utslettet bredde seg som varme nedover armene og opp mot halsen. kjente ikke noe særlig ubehag, annet enn at det gjorde meg bekymret. jeg var i en stresset situasjon der jeg kjørte bil og jeg mistet oljetrykket, så jeg trodde det var stresset jeg reagerte på. dette var lørdag.

så i dag, tirsdag 21.05.2013, tar jeg tablettene, går på jobb, så BANG, der brenner det nedover begge armene... det sprer seg som varme, og jeg får reaksjon som om noen skolder meg med kokende vann!! ikke nok med det, jeg kjenner nesen min og øvre del av leppen hovner opp og blir nummen! jeg blir varm og føler meg svært dårlig!

jeg jobber hos en gullsmed, og jeg holdt på å sette ut varer i utstillingen før vi åpner men må ringe på ransknappen for at vekterne skal komme å hjelpe meg. alt blir svart og jeg holder på å besvime! klarer ikke stå på bena, svært uvel og kaster nesten opp. 113 blir ringt..

jeg var livredd for at hjertet skulle stoppe, eller det skulle skje noe mer alvorlig. jeg hadde jo ikke reagert på de tidligere.. skal man ned i vekt så må dere holde dere unna disse stoffene. det er grunner til at dette ikke selges i Norge!!!

fraråder alle disse tablettene på det sterkeste! er 163 cm høy, 30 år og 82 kg nå.

forferdelig opplevelse, og jeg var heldig som ikke ble sendt med ambulanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...