Velvet Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 For de av dere som ikke gidder se alt, så handler det om at ordet "nei" er det mest effektive ordet for å få en mann og at menn må tåle å bli sagt nei til før de signerer en pakt som er i tråd med kvinnens moraler. Det ble veeeldig "flink og prektig pike"-syndrom for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 For de av dere som ikke gidder se alt, så handler det om at orden "nei" er det mest effektive ordet for å få en mann og at menn må tåle å bli sagt nei til før de signerer en pakt som er i tråd med kvinnens moraler. haha wtf ? Camillam 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 for å sitere Dave Chapelle om mysteriet mannen: "Suck his dick, play with his balls, make him a sandwich and don't talk so much" Kenan, SpantaX, Derpedino og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Drage Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Huff, jeg forstår ikke at kvinner (og noen menn) orker slike spill, burde det ikke heller være enkelt? Er jeg interessert i en mann viser jeg det og tar intiativ, og hvis mannen blir skremt vekk av det, synd for han, da er han ikke mann nok til å takle meg Hvem vil vel ende opp med en mann som ikke takler at damer tar intiativ? Vi lever tross alt ikke på 1800 tallet lengre hvor kvinnene skulle sitte dydige og vente. Ser forøvrig ikke problemet med å ha sex tidlig heller jeg da, man må prøvekjøre for man kjøper;) Min taktikk funket ihvertfall på Samboeren Mokkakvinnen, Anreka, Cheesecake og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Haha, så teit... Han beskriver jo meg i den andre videoen... Der han beskriver hvordan hjernen til menn funker (til stor forskjell fra kvinner, tydeligvis). Om jeg leser i bøker eller ser tv, eksisterer ingenting annet heller... og jeg er kvinne Nei, den amerikanske måten å date på er jo helt bak mål.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Enig med mange her. Spill er teit. Om en jente ignorerer meg, så regner jeg med at hun ikke er interessert. Om jeg er interessert prøver jeg å vise det, og i hvert fall ikke ved å gi *mindre* oppmerksomhet T-bone og Mokkakvinnen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglekringla Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har aldri skjønt meg på spill jeg.. Alltid bare vært meg selv og det synes jeg får være bra nok! Kan ikke bare folk gjøre som i "gamledager"? "Vil du være kjæresten min?" "Jippii" Eller om det er for tidlig kan man jo bare sparke litt med bena å spørre om den andre vil leke Kanskje jeg skulle prøve det neste gang :rofl: Bente, MariusS og Preben35 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.