Gå til innhold

Bulgarsk utfall


Hope

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker bulgarske utfall! Har mye finere rompe etter jeg begynte med bulgarske utfall 2-3 ganger i uken.

Jeg bruker det jeg har.. hjemme kan det være alt fra sengen, sofaen, stol og krakk. Mens på treningssenteret er det ofte benk eller stepkasse, selv om sistnevnte blir litt for lav etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at det funker! Her er det fullt fokus på rompetrening for tiden, og jeg føler jeg har fått ok balanse nå og mestrer øvelsen greit. Hadde en liten anelse om at stepkasse var litt lavt... Er den mer effektiv hvis man har beinet høyere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker benk til det bakerste benet. Veldig greit å ta ett sett uten vekter først for å få bevegelsen inn i kroppen og ha muligheten til å sjekke speilet for å se an teknikken. Synes denne øvelsen er best med vektastanga over skuldrene fremfor manualer.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...