Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen regler for hvor høyt det bakerste beinet skal være når man tar bulgarsk utfall? Og hva bruker dere å ha beinet på når dere tar øvelsen?

Skrevet

Jeg elsker bulgarske utfall! Har mye finere rompe etter jeg begynte med bulgarske utfall 2-3 ganger i uken.

Jeg bruker det jeg har.. hjemme kan det være alt fra sengen, sofaen, stol og krakk. Mens på treningssenteret er det ofte benk eller stepkasse, selv om sistnevnte blir litt for lav etter min mening.

Skrevet

Så bra å høre at det funker! Her er det fullt fokus på rompetrening for tiden, og jeg føler jeg har fått ok balanse nå og mestrer øvelsen greit. Hadde en liten anelse om at stepkasse var litt lavt... Er den mer effektiv hvis man har beinet høyere?

Skrevet

Bruker benk til det bakerste benet. Veldig greit å ta ett sett uten vekter først for å få bevegelsen inn i kroppen og ha muligheten til å sjekke speilet for å se an teknikken. Synes denne øvelsen er best med vektastanga over skuldrene fremfor manualer.:)

Skrevet

Takk for svar og link! Jeg kjører også med vektstang i stedet for manualer, har merkelig nok bedre balanse da... Sikkert vanesak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...