Gå til innhold

Hva syns dere om Atkinsbarer?


Småspiseren

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å er litt frustrert. Sliter noen ganger med kjedelige måltider (folkehøgskoler er ikke alltid så lavkarbovennlige), og lurer sterkt på å bestille meg noen Atkinsbarer fra USA for å få litt forandring i

spisingen, og vi reiser snart på utenlandstur hvor jeg tror det kan bli et problem å holde seg til Lavkarbo.

Hva mener folk om atkinsbarer og hvilken er eventuelt best å spise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Atkins barer smaker digg :) Men bruker de som ekstra kos ikke et måltid i seg selv. Skulle jeg valgt et kjapt mellommåltid ville det blitt feks en Skyr drikke, en Bendit smoothie, banan, en neve nøtter mm :) Egg, nøtter, salat, grønnsaker o.l. er vel lett å finne i utlandet også?

Av barene en får kjøpt i butikken synes jeg Atkins er den absolutt beste, og skulle jeg valgt en av dem som mellommåltid ville det blitt Atkins :) Jeg er veldig glad i denne http://www.atkins.com/Products/Advantage-Meals/Chocolate-Peanut-Butter-Bar.aspx (19 g proteiner, 240 kcal) og en som heter chocolate decadence som jeg ikke fant på siden (ca samme innhold i den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir et kjempestort problem, men skal til Kina på skoletur, og da er det ikke alltid vi får bestemme maten selv, og jeg skjønner jo ikke det pukk kinesisk, så kommer jo ikke helt til å skjønne hva jeg evt skal bestille hvis vi går ut å spiser :/

Hvorfor ikke heller ta diett fri på turen og nyte den lokale maten?

Men ofte blir risen servert i en skål på siden, så er bare å la være å spise risen dersom du vil spise lavkarbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke heller ta diett fri på turen og nyte den lokale maten?

Men ofte blir risen servert i en skål på siden, så er bare å la være å spise risen dersom du vil spise lavkarbo.

Har akkurat hatt 2 uker på høykarbo, og jeg følte meg helt forferdelig på slutten, helt råtten innvendig, men tror nok det blir en litt mer moderat lavkarbo på den turen.. så langt jeg klarer i hvert fall, er som regel på utenlandsturer jeg sprekker fortest. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke skjønner hva som står på den kinesiske menyen, anbefaler jeg deg å spørre.

Kinesere er generelt ikke farlige, og de har ikke noe spesielt rykte på seg for å bite.

Vet du at det du bestiller inneholder f.eks mye karbo, så lar du være å spise alle karbohydratene på tallerkenen og bestiller evt en "side dish" med f.eks ekstra kjøtt, fisk, etc. Koster som regel ikke allverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Jeg ELSKER atkinsbarene :) De fra iherb som smaker kokos, caramel fugde og snickers er nærmest identiske med orginalene bounty, japp og snickers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

caramel mousse var det som var japp... Det var peanut var noe noe med fugde. "Peanut nutty fugde" tror jeg det var.

Og det skal sies at jeg ikke er sånn gal fitnessbloggedame som synes CC med bær er fullverdig lørdagskos eller at proteinbrownies med mandelmel er "beeedre enn vanlig kake med sukker og smør". Atkinsbarene er faktisk så gode :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Jeg spiser sikkert 5 atkinsbarer i uka nå på diett som går over 3 måneder. Det er genialt! Usle 130-170kcal, ikke noe sukker og man får virkelig følelsen av å ta seg en sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...