Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Her var det mye godt :)

Det meste er vel allerede nevnt, men kom på en ting som kan anbefales på det varmeste:

Cottage cheese blandet med prim + litt kanel og kanskje en liten dæsj kakaopulver.

Det er rett og slett utrolig godt! Kanskje ikke det aller sunneste alternativet, men hey, man trenger jo litt luksusCC i ny og ne :) Vil du sunnifisere det litt kan primen enkelt lages selv av vikingmelk og sukrin.

Annonse

Gelatin i cc har jeg aldri prøvd før, hvordan tilbereder du det egentlig? Høres interessant ut :)

Har ikke sett andre som har prøvd det heller, men i lei diettdesperasjon skadet det ikke å prøve :)

CC og sukrin blandes, gelatin mykes opp i vannbad. Klem ut vannet, tilsett 0.5 dl kokende vann.

Rør alt sammen, og 10 min i kjøleskap.

Funker sikkert med varianter av fun light, sukrinmelis og proteinpulver også, har prøvd bare 1 porsjon sålangt.

Ble litt annerledes, både i konsistens og smak enn vanlig :)

Takk til denne tråden for å ha fått meg til å gi CC en ny sjanse. Med kanel og sukrin var det jo slett ikke verst :D

Åh, det er helt nyydelig! Jeg pleier av og til å varme den litt i microen og det blir nesten som risgrøt, nesten hakket bedre i.o.m at det blir så friskt og godt :)

Annonse

CC, banan og valnøtter/mandler eller CC, multer og valnøtter! Ett ord - AMAZING :)

Hørtes sykt digg ut. Synd multer koster sånn 1000 ,- kroner kiloen :p. Satt på spissen, men det er dyrt.

Jeg fikk sånne eplechips fra iHerb her om dagen, tror de er konge å blande i CC sammen med litt kanel.

Hørtes sykt digg ut. Synd multer koster sånn 1000 ,- kroner kiloen :p. Satt på spissen, men det er dyrt.

Jeg fikk sånne eplechips fra iHerb her om dagen, tror de er konge å blande i CC sammen med litt kanel.

Ja billig er det ikke - så det lønner seg å plukke selv ;)

Er det tørkede epler? Det hørtes iallefall godt ut - prøv det, og gi en liten rate her!

Har sykt dilla på CC for tiden, går som oftest minst to bokser om dagen :D er godt med bare kanel og splenda oppi, eller kanel, splenda og fun light..Men det aller beste er med walden farms sjokolade dip oppi, eller karameldipp, eller begge, og gjerne med litt kesam og frukt oppi og :D godt å ha inni speltlumper også, eller istedenfor rømmedresing i salater :p

Har sykt dilla på CC for tiden, går som oftest minst to bokser om dagen :D er godt med bare kanel og splenda oppi, eller kanel, splenda og fun light..Men det aller beste er med walden farms sjokolade dip oppi, eller karameldipp, eller begge, og gjerne med litt kesam og frukt oppi og :D godt å ha inni speltlumper også, eller istedenfor rømmedresing i salater :p

Jeg har smakt walden farms dipp, men syntes spesielt den med karamelldipp var litt sur/rar ettersmak (om du skjønner hva jeg mener?), men blir det bedre når man blander med CC. For jeg smakte dippen uten at den var blanda med noe annet. Høres så godt ut med karamellsmak på Cottage cheesen :)

jaa, første gangen jeg smakte karameldippen syns jeg den var dødsdårlig..men blander det oppi CC eller kesam (eller de to 50/50), med en god del splenda (søtning) og kanel :D Syns det er aller best med sjokolade dippen da, eller med begge to sammen..Men må ha noe søtning oppi, hvis ikke syns jeg og det blir en sånn bitter smak

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...