Ainanas Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Trenger tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kyllingboller med egg, chili, ingefær og masse annet digg i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Arne Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Spaghetti med kjøttsaus og tikka masala. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 taco med speltlumper, eller tacosalat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 en ting jeg alltid gjør er å steke kyllingkjøttdeigen på begge sider, før du kutter den opp, så fyller du stekepannen med varmt vann, og heller ut vannet igjen, og gjør det 2-3 ganger, så renner alt fettet ut og den blir enda sunnere Kansje litt ekstremt og lite nødvendig, men det funker..blir litt tørrere da, men men, er bare å tilsette masse krydder og saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 La oss hype opp hvor dårlig fett er nå! Jeg steker den opp, putter den i taco lomper, sammen med mais og hvitløksdressing (Og ris om man orker det) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegard L Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 en ting jeg alltid gjør er å steke kyllingkjøttdeigen på begge sider, før du kutter den opp, så fyller du stekepannen med varmt vann, og heller ut vannet igjen, og gjør det 2-3 ganger, så renner alt fettet ut og den blir enda sunnere Kansje litt ekstremt og lite nødvendig, men det funker..blir litt tørrere da, men men, er bare å tilsette masse krydder og saus Hvordan blir den sunnere? Trenger tips! Stek kyllingkjøttdeigen med opphakket løk og tilsett en pose frossen spinat. Krydre etter eget ønske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det spørs for selvsakt hvordan man ser på det, og jeg skrev jo det kansje er litt ekstremt. Men fettet renner jo, og kjøttet inneholder dermed nesten bare proteiner, som er bra om man prøver å gå ned i fettprosent. Blir jo dermed også mindre kalorier. Men ja, jeg vet at man skal ha litt fett i kostholdet også, er bare noe jeg er blitt veldig vant til å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hjemmelaga kyllingnachotacopizza med grovbunn I bunnen brukte jeg havrekli,havregryn 2 egg, en boks kesam mager og kruskakli, blir skikkelig klissete men god når den er stekt Lettost ofc..nachoen er valgfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Stek kyllingkjøttdeigen med opphakket løk og tilsett en pose frossen spinat. Krydre etter eget ønske! Blander alltid frossen spinat med tunfisk og eggerøre, og det er nydelig, men aldri prøvd med kyllingkjøttdeig før Godt forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krie Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Sammen med CC og masse annet godt i lasagne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linek86 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kyllingkjøttdeig kan brukes til såå mangdt! Jeg liker kyllingkjøttdeig i taco, lasagne, chili con carne, hjemmelagd tomatsuppe, kjøttboller, kylling burger. Men min favoritt er bare å lage en type grateng med hakkede tomater, tomat pure, løk, hvitløk og annet krydder, hell dette i ildfastform, på toppen legger jeg squash og tomater annen hver (skjært i skiver) og topper med litt mozzarella ved siden av har jeg en god salat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.