Gå til innhold

Herre gud!


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si det med en gang - trente jenter er så utrolig mye lekrere enn "vanlige jenter". Jeg tar meg stadig vekk i å klikke på bildene av jentene her...Så kudos til dere! Utrolig hvor mye det har å si å være sunn :)

*sesegrundtettersjekkeforumet :p *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si det med en gang - trente jenter er så utrolig mye lekrere enn "vanlige jenter". Jeg tar meg stadig vekk i å klikke på bildene av jentene her...Så kudos til dere! Utrolig hvor mye det har å si å være sunn :)

*sesegrundtettersjekkeforumet :p *

Enig! Flaks jeg har fått med meg dama på trening :whistling:

(Og nei, jeg mener ikke at alle skal se ut som bodyfitnessutøvere...men når du trener og spiser korrekt for din kropp så vises det på alle områder, en føler seg bedre=de rundt vil merke at vedkommende ser på seg selv og er fornøyd osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jupp! Nå vet jeg ikke hvordan jenter ser på gutter (eller andre kombinasjoner av par), men det jeg har lagt merke til med jenter er at de får en helt annet utstråling. Trenger, som du sier, ikke å være i superform, men bare det å være "normalt" slank (normalt for meg, IKKE som i damebladene) gir dem en utrolig sexy utstråling :)

Og grunnen til at jeg ikke vet om det er slik for gutter og er at jeg er drit misunnelig på dem som har bedre orden på kosthold og trening enn meg, og som har bedre viljestyrke. Derfor er de teite... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jupp! Nå vet jeg ikke hvordan jenter ser på gutter (eller andre kombinasjoner av par), men det jeg har lagt merke til med jenter er at de får en helt annet utstråling. Trenger, som du sier, ikke å være i superform, men bare det å være "normalt" slank (normalt for meg, IKKE som i damebladene) gir dem en utrolig sexy utstråling :)

Og grunnen til at jeg ikke vet om det er slik for gutter og er at jeg er drit misunnelig på dem som har bedre orden på kosthold og trening enn meg, og som har bedre viljestyrke. Derfor er de teite... :p

Jeg tror egentlig det gjelder for alle. Alle vil oppløve å gløde litt mer når en trener og føler seg bra. Jeg merker det på meg selv iallefall:D

Haha! Liker den siste strofa der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beste 2/3 fikk kommentaren " du er så fin om dagen, er du forelsket eller noe " på jobben idag. Har begynt å trene litt mer aktivt, pilates en gang pr uke, samt fikk sin egen kettlebell på fredagen. Kjører litt kondisjonsøvelser også, og nå formelig LYSER det av hele jenta. Har gått ned endel rundt midjen også, og begynner få flat, veltrent mage, som er helt hinsides sinnsykt deilig på jenter.

Tror også min egen evne til å endre på livsstilen, ved å gå ned i vekt, trene og ta vare på kroppen litt, gjør underverker for partneren. Det kroppslige som en del av det fysiske samværet er vel viktig i fler samliv enn våre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syntes det er bra for par å se bra ut for hverandre:) det er liksom, endten velger du den døren hvor du har fått partner og da ikke trenger se bra ut, siden du har jo fååått noen. Eller den døren hvor du ønsker å alltid se bra ut for partneren din og vil at partneren din bare skal se på deg og syntes at du er deilig:p

Mitt mål er vertfall å se bra ut for kjæresten min:p men også for meg selv da:blush: Men er man glad i seg selv så blir det nok lettere for partneren å være glad i deg også:)

Jeg synes ikke noe om de som glemmer seg helt ut bare fordi de er i fast forhold o.l. Jeg vil jo aller helst se den fine utgaven av min kjæreste (altså, det er lov å kle seg som en slask o.l av og til, uten at jeg løper av gårde):D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeer så lei av å høre "jenter skal ikke ha magemuskler, de skal være myke å ta på, ikke markerte armer, se ut som en gutt" osv i det hele tatt ikke ha muskler! Trenet saltimer/fotball/jogging i flere år men nå som jeg gikk inn for styrke er veldig mange gutter jeg kjenner negative til muskuløse jenter så mister jo nesten litt motivasjonen til tider :( Frem til jeg plutselig får skryt av å ha litt muskler på byen el. lignende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeer så lei av å høre "jenter skal ikke ha magemuskler, de skal være myke å ta på, ikke markerte armer, se ut som en gutt" osv i det hele tatt ikke ha muskler! Trenet saltimer/fotball/jogging i flere år men nå som jeg gikk inn for styrke er veldig mange gutter jeg kjenner negative til muskuløse jenter så mister jo nesten litt motivasjonen til tider :( Frem til jeg plutselig får skryt av å ha litt muskler på byen el. lignende;)

Go girl!

Meeeen.. Jentene SE myke ut på de delene som skiller dere fra oss gutta. Om dere er myk er jo en helt annen sak, men det skal se mykt ut; dvs former :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeeeer så lei av å høre "jenter skal ikke ha magemuskler, de skal være myke å ta på, ikke markerte armer, se ut som en gutt" osv i det hele tatt ikke ha muskler! Trenet saltimer/fotball/jogging i flere år men nå som jeg gikk inn for styrke er veldig mange gutter jeg kjenner negative til muskuløse jenter så mister jo nesten litt motivasjonen til tider :( Frem til jeg plutselig får skryt av å ha litt muskler på byen el. lignende;)

Ignorer de som er negative;). Det er deg dette handler om, du trener fordi du vil, du trener styrke fordi det er bra for deg..så kan de leve i uvitenhet og tro at jenter blir mannfolk bare fordi de kan løfte litt mer enn dem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min med et kritisk blikk da jeg møtte han i styrkeavdelinga: Du VET at puppene er det første som forsvinner ja?

Menn kan være litt kritiske, ikke alle syns det er normalt at jenter trener vekter. Likedan på jobb, rakk såvidt å si "Jeg har begynt å trene styrke.." før sjefen, også dame, bryter inn: Damer med muskler er det styggeste jeg ser! Hu tenkte svære bodybuilderdamer med blodårer tvert.

Vis meg den mannen som blir Hulken tvert han rører en benkpress da! Utrolig mye uvitenhet, mye pga stereotype treningsmønster, med påfølgende propaganda fra treningssentre, dameblader o.l. om at SLIK må du gjøre det.

Er så enkelt å bare gjøre som resten, man vil jo aller helst være A4 sant. Å tenke selv går ikke!:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min med et kritisk blikk da jeg møtte han i styrkeavdelinga: Du VET at puppene er det første som forsvinner ja?

Menn kan være litt kritiske, ikke alle syns det er normalt at jenter trener vekter. Likedan på jobb, rakk såvidt å si "Jeg har begynt å trene styrke.." før sjefen, også dame, bryter inn: Damer med muskler er det styggeste jeg ser! Hu tenkte svære bodybuilderdamer med blodårer tvert.

Vis meg den mannen som blir Hulken tvert han rører en benkpress da! Utrolig mye uvitenhet, mye pga stereotype treningsmønster, med påfølgende propaganda fra treningssentre, dameblader o.l. om at SLIK må du gjøre det.

Er så enkelt å bare gjøre som resten, man vil jo aller helst være A4 sant. Å tenke selv går ikke!:confused:

Helt enig, tenker du selv er du ikke A4, og da er du skummel og stereotype. Hvorfor prøve hardt å være normal når definisjon av Normal defineres av personer som helst skulle ønske innerst inne at de IKKE var A4/normal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...