Gå til innhold

Herre gud!


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk ikke møtt en eneste fordom etter at jeg begynte å trene tung styrketrening. Kan ha noe med at jeg ikke har forandret meg i størrelse i det hele tatt, man ser det bare på kroppsformen om man vet hva man ser etter (lårmusklene får jo et visst preg, armene blir mer muskuløse etc). Jeg vil bare bli sterk (og sterkere!), trenger ikke bli stor.

Og mannen sier at det beste med meg er at jeg ikke har disse "jentearmene", de man klemmer på og så synker liksom fingrene inn til beinet. Jeg er hard og solid og tåler liksom litt. Og det gjør jeg jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeeeeer så lei av å høre "jenter skal ikke ha magemuskler, de skal være myke å ta på, ikke markerte armer, se ut som en gutt" osv i det hele tatt ikke ha muskler! Trenet saltimer/fotball/jogging i flere år men nå som jeg gikk inn for styrke er veldig mange gutter jeg kjenner negative til muskuløse jenter så mister jo nesten litt motivasjonen til tider :( Frem til jeg plutselig får skryt av å ha litt muskler på byen el. lignende;)

Jeg må si jeg kjenner meg mye igjen i det du sier, men det verste for meg er faktisk vekta. Når du får ei trent dame i fanget som veier like mye som deg så er det litt turn-off :)

Men det hersker mye smak og behag rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg kjenner meg mye igjen i det du sier, men det verste for meg er faktisk vekta. Når du får ei trent dame i fanget som veier like mye som deg så er det litt turn-off :)

Men det hersker mye smak og behag rundt dette.

Men her var i utgangspunktet snakk om meg, og med mine 167 cm og 56 kg ville jeg ikke sammenlignet vekt eller størrelse med noen mann :p Men det var bare at jenter ikke skulle ha litt markerte armer eller antydning til magemuskler, men som sagt, smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at jenter får mye mer (og dermed finere) former av å være veltrent. Skuldre, lår, rompe, midje - alt blir finere når det blir fast og pent. Og man slipper muffin tops, som ikke akkurat er det peneste man ser. For egen del går grensen ved å se muskelfibre eller synlig ribben. Det synes ikke *jeg* er noe pent, men det er min mening. Det betyr ikke at noen som helst skal plages av det, for det er mer enn nok folk som har andre meninger.

Nå er det jo uansett at sunne jenter ikke ser ut som skjeletter uansett, så da skal det mye til for å plage meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her var i utgangspunktet snakk om meg, og med mine 167 cm og 56 kg ville jeg ikke sammenlignet vekt eller størrelse med noen mann :p Men det var bare at jenter ikke skulle ha litt markerte armer eller antydning til magemuskler, men som sagt, smak og behag :)

Word. Høyde og vekt, ikke bare vekt ;) er dama 1.90 høy så forventer jeg 60+kilo! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...