Gå til innhold

Anbefalte innlegg

BLUE METH 2012 !

post-832-14440834480781_thumb.jpg

Jada, må vel få reklamere litt, når de kjekke gutta våres var først ute med konsept i år? Som hadde dekknavn som Giftmakers, jaja for meg vil de alltid være giftere som er pliktet til å levere harde pakker!

:wub:

Men det jeg egentlig synes er litt herlig er at Ixat (Wellness) sponser dem! Et treningssenter som sponser fyll og fanteri? Eller er det nå det skal bevises at man kan fint bygge muskler selv i russetiden?

Eller om man tar seg en "rolig" fylletur på byen hver helg, vil det gjør fremgangen ekstremt mye tregere? Alkoholen i seg selv som ødelegger? Eller er det mangelen på søvn, all fyllematen og at man er mer utsatt for smittesykdommer?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5257-treningssenter-sponser-russegutta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble i bedre form i russetiden min. Siden jeg drakk og ælja så mye, fokuserte jeg mer på kosthold og sånn ved siden av festingen. Resultatet ble ned 4kg økte 5kg i benk, 10 i knebøy og fikk bedre kondisjon fra vi begynte i April til slutten av mai. Russetid betyr ikke nødvendigvis at man blir i dårligere form.

Jeg ble i bedre form i russetiden min. Siden jeg drakk og ælja så mye, fokuserte jeg mer på kosthold og sånn ved siden av festingen. Resultatet ble ned 4kg økte 5kg i benk, 10 i knebøy og fikk bedre kondisjon fra vi begynte i April til slutten av mai. Russetid betyr ikke nødvendigvis at man blir i dårligere form.

1 av 100, imo.

Annonse

Jeg hadde noe lignende. Når jeg var i militæret trente jeg ingenting på egenhånd, og når jeg kom ut av militæret satte jeg i gang med å spille World of Warcraft 8 timer om dagen i 1 år. I løpet av den perioden ble jeg i den beste formen jeg noen gang har vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...