Gå til innhold

Mixed grip chin up


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pullup/chins ftw!

Sistnevnte er litt tricky i med at du må være eksplosiv nok, men den fungerer fint når du får til teknikken. Godt alternativ

Mixed grip er ikke noe jeg har testet vidt og bredt, bruker det primært når jeg kjører One Armed Chins i negative, men den er absolutt og anbefale, bare ikke glem å skift grep!

Når du først er inne på det, dette er for tiden min favoritt da den styrker teknikken enda mer ;)

og en jeg ikke finner single-video på, men du ender opp med den ene armen strak langs hele bar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier aldri nei til å la andre ta litt styring og prøve noe nytt. Kjør på! Lenge siden jeg har kjørt noe serlig med vekt, og negativer har jeg aldri brukt. 5 treningsdager i uka (PHAT), og kan trene uten vekt hjemme når som helst (hjemmekontor).

  • Smal chinsstang utenfor døra hjemme
  • Vanlig, parallel og hammer strength skrå på trening. Syntes sistnevnte er mest behagelig
  • Chins maskin med hjelpevekt på trening

Var overraskende nok oppe på 8stk med håndflatene mot meg nå, og ser et lite håp. 102kg. Mulig det føles bedre av at jeg har begynt med noe core trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...