Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gikk opp med vekter, nesten over hele fjøla, i body pump i dag. Var helt insane. Hardeste BP'n på ei stund. Kasta opp halveis haha. Måtte bare si det til noen. I'm a BEAST.

Er så fornøyd nå, at jeg nesten føler jeg kan sove extra lenge i morra, men det blir vel glatt ikke til det :p

I'M A BEAST BEAST

896b0945-9708-44bc-ad4f-86116be0c73e.jpg

Fortsetter under...

Annonse

OHHHH MY GOD LIKSOM!!!!!!!!! I DAG SÅ VETTU HVA?!!?! JEG KLARTE 4 SETT MED 10 REPS I ROTATORCUFF MED NIVÅ 2 PÅ MASKINENEN! KLARTE DET FORRIGE UKE OGSÅ MEN I DAG VAR DET LÆTTTTTT!

Ser du poenget mitt?

Annonse

Er ikke det som er poenget i det hele tatt. Forumet er delt opp i flere seksjoner av en grunn, og det er for at folk skal kunne finne relevant stoff under hver seksjon. Når jeg klikker på "Styrketrening" forventer jeg å kunne finne diskusjoner rundt former for styrketrening eller informasjon om styrkeøvelser. Å forsøple et veldig godt forum, men retarderte tråder som inneholder "trollface". For å gjøre vondt verre presterer personen å kalle seg et beist etter en bodypump økt. Jeg tar ingen av prestasjonene gra T-bone_84, en personlig beste er faktisk det beste man noen gang har gjort og det er faktisk kjempeflott.

Men det hele koker ned til måten T-bone_84 uttrykker seg på forumet. Det er veldig rosajente type 14 år preg over det og da fremstår man veldig useriøs og det er ganske kjedelig for oss som har lyst til å ha et godt moderert forum. Tenk deg om alle skal skrive på forsiden hva de løftet i dag? Det ville vært kaos og umulig å finne frem. Dessuten når man legger med et "trollface" kan man heller ikke bli tatt seriøst, derfor velger jeg å ikke svare på en hyggelig måte.

Er ikke det som er poenget i det hele tatt. Forumet er delt opp i flere seksjoner av en grunn, og det er for at folk skal kunne finne relevant stoff under hver seksjon. Når jeg klikker på "Styrketrening" forventer jeg å kunne finne diskusjoner rundt former for styrketrening eller informasjon om styrkeøvelser. Å forsøple et veldig godt forum, men retarderte tråder som inneholder "trollface". For å gjøre vondt verre presterer personen å kalle seg et beist etter en bodypump økt. Jeg tar ingen av prestasjonene gra T-bone_84, en personlig beste er faktisk det beste man noen gang har gjort og det er faktisk kjempeflott.

Men det hele koker ned til måten T-bone_84 uttrykker seg på forumet. Det er veldig rosajente type 14 år preg over det og da fremstår man veldig useriøs og det er ganske kjedelig for oss som har lyst til å ha et godt moderert forum. Tenk deg om alle skal skrive på forsiden hva de løftet i dag? Det ville vært kaos og umulig å finne frem. Dessuten når man legger med et "trollface" kan man heller ikke bli tatt seriøst, derfor velger jeg å ikke svare på en hyggelig måte.

U mad bro? Nei, men serr vet ikke om folk tuller her eller om bare flere har hatt en forferdelig dag? :p Personlig så har jeg hatt det helt flott!

Bra jobbet med å ta hardt i på BP TS ;):) Selvom jeg egentlig syns litt synd på deg siden jeg vet du må "gjøre opp" for de mista kcal.

Når du uttaler deg på denne måten forstår jeg godt hva du mener... men det du skrev lenger oppe var jo faktisk:

"What she said!

Den dagen jeg oser av glede etter å ha økt i nedtrekk har jeg så få gleder igjen at livet er ikke verdt å leve lengre."

Og slik jeg tolker det så sier du jo faktisk at det å ha økt i nedtrekk ikke er en bra prestasjon i seg selv, og at du faktisk hadde vært ganske på bånn om du oste av glede etter å ha økt i nedtrekk.. Jeg synes det blir en feil måte å kommentere på, og at man egentlig likegodt kan la være å kommentere i det hele tatt da. Men det er min mening.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...