Gå til innhold

PT studier Florida vår 2013 ??


Renatii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har nok større tro på å være sterkere enn lettere på foten innen den tid :p Vi leker ikke på gymmet!

Mykje kan skje på eitt år ;) eg bruka ikkje å trene kardio, trener stortsett rein styrke. Så eg er spent på kossen det blir med kondissen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har meldt meg på PT Bali vår 2013. Gledes! Noen som har erfaring med ActiveEducation?

Flere som tenker seg til Bali? :)

Jeg studerte PT hos AE på Bali i høst! :) Veldig bra studie, og man kommer utrolig tett innpå medstudentene sine! En opplevelse jeg ikke ville vært for uten! :) Foreleserene er også veldig flinke, så du er i trygge hender for å si det sånn! Det tar ca 20min med taxi til "turisthovedstaden" Kuta, så så veldig øde er det ikke! ;) Taxi koster ingenting, så ja..

Misunner deg! Skulle gjerne dratt nedover en gang til! Men Florida høres jo minst like fristende ut! ;) er ikke sikker på om jeg hadde valgt Bali dersom PT studiet hadde vært på markedet da jeg søkte meg inn i fjor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte PT hos AE på Bali i høst! :) Veldig bra studie, og man kommer utrolig tett innpå medstudentene sine! En opplevelse jeg ikke ville vært for uten! :) Foreleserene er også veldig flinke, så du er i trygge hender for å si det sånn! Det tar ca 20min med taxi til "turisthovedstaden" Kuta, så så veldig øde er det ikke! ;) Taxi koster ingenting, så ja..

Misunner deg! Skulle gjerne dratt nedover en gang til! Men Florida høres jo minst like fristende ut! ;) er ikke sikker på om jeg hadde valgt Bali dersom PT studiet hadde vært på markedet da jeg søkte meg inn i fjor! :)

Høres veldig bra ut! Fikk du forresten fult lån+stipend? Jeg må vel regne med å betale minst 40 000 fra egen lomme?

Hvor mange studenter var dere i ditt kull? Håper det blir mange å bli kjent med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikk jeg veit du, det får alle som søker så lenge de har generell studiekompetanse :) Man får 45.000 tror jeg det var, men bare 17.000 blir om til stipend etter beståtte eksamener. Resten blir lån. Jeg brukte langt over 100.000 på alt (medregnet det fra lånekassen), så det blir mye fra egen lomme. Man tror man ikke trenger så mye lommepenger siden alt er så billig, men det stemmer ikke. Altså, det stemmer at det er billig, men man bruker sykt mye penger! :(:)

Vi var 60 stykker som tok PT og 30 stykker som tok idrett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var ein del utgifter jo :eek: Men det er jo forskjellig fra person til person på kor mykje ein bruka :) Det er jo ikkje så mykje negativt med studielån då, det er jo eitt lån som kan hjelpe deg med vidare lån seinare i livet (ome ein kan å betale for seg då) og det rekna eg med dei fleste klarer viss ein virkelig sett seg inn for å bli pt og ikkje berre reise ned for morroa si skuld. Mine planer er vertfall å stå og vidare få meg jobb som pt og studere på si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...