Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker hansker fordi jeg liker det:P jeg får det grepet jeg ønsker, og jeg slipper træler. Ja, jeg vil ikke ha træler, eller på noen måte få unødvendige sår eller tykk hud i/på hendene.. Why? Selv om det ikke er noens bisniss, annet enn min, så er det fordi jeg driver håndarbeid av det mer delikate slaget, gidder f'meg ikke rive opp sateng fordi andre syns jeg ser teit ut, eller syns det er bedre uten.

Smak og behag, folk er forskjellige, la dem gjøre hva de vil så lenge det ikke skader dem selv eller ander, eller.............?

Kjøpte Bodymax-hansker på Harrods i London, £12:D Kjempeglad i dem:)

• 8 måneder senere...

Annonse

Er det håndleddene du har problemer med så trenger du wraps ikke hansker. Eventuelt hansker med wrist wraps. Har slitt med det samme selv og bruker harbinger hansker med wrist wraps kun når jeg må. Liker absolutt best å løfte uten. Træler får man bare leve med!

Haha:D okei..... synes nå kvinner også bør løfte vekter på den måten som er best - altså uten hansker. Hvis kvinner jobber i et yrke der man får træler på hendene så mener du at de ikke skal utføre den jobben? Gammeldagse holdninger du har! ;)

har ahtt sånne jobber å ikke redd i det hele tatt for å ta i ett tak, men bruker hansker da også. Men når noen stiller ett spørsmål må jeg få komme med mitt svar, men dette er da helt valgfritt å lytte på eller ikke.

Kan du begrunne saklig at det er best å lyfte uten hansker ?

Synes du jeg som kvinne skal droppe treningsbh når jeg løper for at menn ikke bruker det ?

Annonse

Synes du jeg som kvinne skal droppe treningsbh når jeg løper for at menn ikke bruker det ?

Jeg bryr meg ikke om hvem som bruker hansker eller ikke. Før jeg lærte meg riktig grep og fikk sterkere håndledd brukte jeg også hansker. Men jeg får bedre grep og kontakt uten. Og så har grepet mitt blitt sterkere etter at jeg lot hanskene ligge. Det jeg reagerer på er at du sier jenter burde bruke hansker mens menn ikke trenger det. Mitt poeng er at dette ikke har noe med kjønn å gjøre!

Kvinnehender med træler er ikke mannehender! De er kvinnehender med træler. Og nei, menn trenger ikke sportsbh da de (som regel) ikke har pupper.

Kalk/Magnesium! Ikke hansker, dette for å få bedre grep og kontroll på vekta du håndterer under trening. Og træler erkke fali', du kan eventuelt kjøpe en pussestein og pusse dem ned slik at de ikke forvolder deg smerte under trening. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...