Gå til innhold

Diana

Medlemmer
  • Innholdsteller

    65
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Diana

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 26. des. 1988

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg tok meg en god joggetur før styrkeøkten. Ogås gjorde jeg litt armhevinger før pull-ups settene. Så var varm og god før jeg begynte. Okei. Mne da venter jeg en dag til også prøver jeg igjen imorgen. Satser på at jeg er mindre støl da Da har jeg ventet i 4 dager. Så får jeg heller trene noe annet idag
  2. Okei. Selv om jeg fremdeles er støl 2 dager etter? Jeg trente skuldre på torsdag, og er enda støl. Men nå skal det sies at jeg aldri har trent skuldre noe særlig, og jeg har ikke trent noe styrke siden januar. Hvis det har noe og si....
  3. Det er forresten snakk om samme muskelgruppe. Venninna mi sier at å trene samme muskelgruppe flere dager på rad er tull. Musklene er ødelagt og at det ikke er noe positivt og gi musklene enda mer melkesyre når de er slitne. For da får jeg ikke gitt alt og fordi at det er under hvile at musklene blir større.....
  4. Okei. Så da kan jeg trene selv om jeg er støl? Og jeg trenger ikke vente x antall dager etter stølheten har gått bort?
  5. Ei venninne av meg sa det. Hun har hørt at det bryter ned musklene istede for å bygge dem opp hvis en trener mens en er støl
  6. Idag fikk jeg høre at en ikke skal trene mens en er støl, og at en bør/ skal vente med å trene igjen like mange dager som du er støl. Feks: er du støl i 4 dager, skal du vente i 4 dager til, så totalt 8 dager før du kan trene igjen. Har aldri hørt dette før, og syntes det virker litt rart. Så da spør jeg dere mer erfarne treningsfolk: stemmer det?
  7. Hei. Pga økonomien har jeg meldt meg ut av Elixia. Jeg har satt meg som mål å klare 10 pull ups til sommeren. Jeg håper og tror at jeg skal klare det. Men så lurer jeg litt da. Hvilke øvelser for rygg kan jeg gjør hjemme med lite utstyr? Jeg har pull-up bar, strikk, slynge og 2 kg manualer. Håper noen kan gi meg litt tips
  8. Diana

    Kjøpe slynge?

    Jeg kjøpte abilica powersling Begynner å få litt utstyr nå
  9. Diana

    Kjøpe slynge?

    Hva er egentlig forskjellen på slynge og TRX? Bare merket? Record?
  10. Diana

    Kjøpe slynge?

    Jeg har fått strikk av ei venninne og kjøpt meg resistance band i helgen. Jeg lurer litt på å kjøpe meg en slynge også, men er litt usikker på om det er å hive penger ut av vinduet siden jeg har både strikk og bånd. Så da vil jeg gjerne vite hva dere synes? Evt for/ mot, erfaringer osv
  11. Diana

    Hjemmetrening

    Jeg har nettop meldt meg ut av Elixia grunnet økonomi. Men jeg vil jo ikke slutte å trene, og skal få til en rutine med hjemmetrening. Jeg har pull-up bar, rockering, hoppetau og manualer. Det jeg lurer på er om dere har noen tips til øvelser for core og rygg jeg kan gjøre uten utstyr?
  12. Jeg er ei dame på 24 år. Etter 3 fødsler på 4 år har jeg litt fett jeg vil ha vekk. Jeg har trent styrke av og på det siste året, men siden jeg verken har noen å trene med eller et fast program å følge, så detter jeg fort av og har et par mnd pause før jeg begynner igjen. Jeg svømmer 2-4 ganger i uken, og legger ca 10 000 meter i bassenget i uken. Jeg har gått ned en del siden sist fødsel, men nå vil jeg ha vekk siste rest, og spesielt men vakre bilring rundt magen. Jeg vil trene hele kroppen og fokusere på å bli generelt slankere og sterkere, men også for å bli en bedre svømmer. Kost
  13. Hei Jeg har de siste 6 mnd jobbet med bikini kroppen. Men føler ikke at jeg har kommet så veldig langt desverre. Har lagt om kostholdtet og trener en god del. Både styrke og svømming. Det jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan bli kvitt magefettet via kostholdet? Uten å gå på diett. Dietter funker ikke for meg.... håper noen har noen tips som kan hjelpe meg. Vil så veldig gjerne gå i bikini uten å skemmes i sommer
  14. 2 knekkebrød med majones, kyllingpålegg og paprika til frokost. Kaffe og eller melk til Stekt kyllingkjøttdeig med grønnsaker og salat til. Vann og avogtil kaffe til lunch Middag har jeg ikke noe fast. Kylling, fisk, pølser, wook, pizza, lasagne, taco osv osv. Der burde jeg nok legge om mer Kvelds pleier å være knekkebrød eller ingenting. Jeg føler meg bra ja. Energien er bra. Men det er nok fordi jeg trener en del. På Elixia har jeg følgt en del gruppetimer. Både kondis og styre. Jeg presser meg mye mer når jeg er på timer. I studio har jeg nettop begynt på et styrkeprog.
  15. Jeg har lagt om på kostholdet. Spiser sunnere og mindre. Jeg trener svømming 2-3 ganger i uken og på Elixia hvertfall 3 ganger i uken.
×
×
  • Opprett ny...