Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er ikke nødvendig med hansker i det hele tatt bare man har riktig grep.

Har en samboern som drar 200 kg ( hvis ikke mer ) i mark og han har ikke hansker men har hender som enn mann skal ha;)

Litt træler i hendene på oss jentene gjør da heller ikke noe. Jeg blei kvitt mesteparten etter at jeg lærte å holde riktig i stanga :p

Annonse

Det er ikke nødvendig med hansker i det hele tatt bare man har riktig grep.

Har en samboern som drar 200 kg ( hvis ikke mer ) i mark og han har ikke hansker men har hender som enn mann skal ha;)

Litt træler i hendene på oss jentene gjør da heller ikke noe. Jeg blei kvitt mesteparten etter at jeg lærte å holde riktig i stanga :p

Ai løv ju. Veldig bra svar.

Har vurdert hansker jeg også, men usikker på hvordan jeg skulle velge! Dessuten var det en kar som introduserte meg for kalkgele han hadde kjøpt på nettet. Det fungerte dødsbra :D Noen som vet hvor man evt får kjøpt det? Glemte spørre :meh:

Jeg får kjøpt det der jeg trener. Men mener XXL skal ha og butikker som fører klatreutstyr :)

No offence, men folk som trener med hansker får meg til å le. Litt som de hobbysyklistene på spinninga som sykler rundt med Garmin drakt. :rofl:

Herregud og mange skrivefeil jeg har i dag. Har redigert hver jævla post siden jeg logga på. Whiskyfylla og dame issues er dårlig kombo for rettskrivning ass lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...