Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er ikke nødvendig med hansker i det hele tatt bare man har riktig grep.

Har en samboern som drar 200 kg ( hvis ikke mer ) i mark og han har ikke hansker men har hender som enn mann skal ha;)

Litt træler i hendene på oss jentene gjør da heller ikke noe. Jeg blei kvitt mesteparten etter at jeg lærte å holde riktig i stanga :p

Annonse

"Jane skrev:
Det er ikke nødvendig med hansker i det hele tatt bare man har riktig grep.

Har en samboern som drar 200 kg ( hvis ikke mer ) i mark og han har ikke hansker men har hender som enn mann skal ha;)

Litt træler i hendene på oss jentene gjør da heller ikke noe. Jeg blei kvitt mesteparten etter at jeg lærte å holde riktig i stanga :p

Ai løv ju. Veldig bra svar.

"Friskus skrev:
Har vurdert hansker jeg også, men usikker på hvordan jeg skulle velge! Dessuten var det en kar som introduserte meg for kalkgele han hadde kjøpt på nettet. Det fungerte dødsbra :D Noen som vet hvor man evt får kjøpt det? Glemte spørre :meh:

Jeg får kjøpt det der jeg trener. Men mener XXL skal ha og butikker som fører klatreutstyr :)

No offence, men folk som trener med hansker får meg til å le. Litt som de hobbysyklistene på spinninga som sykler rundt med Garmin drakt. :rofl:

Herregud og mange skrivefeil jeg har i dag. Har redigert hver jævla post siden jeg logga på. Whiskyfylla og dame issues er dårlig kombo for rettskrivning ass lol

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...