Annette Helene Tønnesen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Annette's nydelige amerikanske tykke pannekaker 4 stk - 1 egg - 1-2 hvitter - 30-35g kokosmel - 50g cc - 1dl soyamelk uten sukker fra alpro - 1ts økologisk bakepulver - Stevia vanilla cream + 1 ts sukrin - 1-2 ts xhantan gum( kan byttes ut med fiberhusk) - et dryss himalayasalt -- Bland alle ingrediensene med en kjøkkenmaskin og la røren svelle minst 10 min før du steker pannekakene. Jeg pleier også å tilsette litt ekstra fiberhusk og vann. - Uten søtstoff passer disse pannekakene perfekt som ostesmørbrød, legg en skive skinke og ost(smeltes i micro), og krydre med ønsket krydder! Disse blir nydelig. - Andre pålegg: Smørost, nøttesmør, naturell smørost med kanel og sukrin(smelter på tungen), syltetøy uten sukker, smør&sukrin, eller bare en herlig blanding av sjokoladeprotein, essent og sukrinmelis:D lillefrøken, Anya, Robert André og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annette Helene Tønnesen Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Det skulle stå 1 egg+1-2 hvitter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjk Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 dette så ut som en kjekk oppskrift for meg som er allergisk mot tilnærmet alt. men et lite spm. hva er cc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillefrøken Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 naaaaam! skal testes ut så snart jeg får sjansen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Angelika Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 dette så ut som en kjekk oppskrift for meg som er allergisk mot tilnærmet alt. men et lite spm. hva er cc? Jeg regner med det er cottage cheese :thumbsup: Robert André 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Mest sannsynlig er det cottage cheese, skriver "cc" selv :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Uiih, disse skal testes! Passer bra at jeg har bestilt pannekakesirup fra iHerb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjk Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg regner med det er cottage cheese :thumbsup: takk! hm. da blir det utforsk på hva som kan erstatte cc i denne oppskriften da. allergisk mot melk men har kjøpt et nytt type mel, amarantmel, som visstnok skulle gi glutenfri bakst en saftig smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annette Helene Tønnesen Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Jaaaaa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.