Gå til innhold

Amerikanske pannekaker


Anbefalte innlegg

Annette's nydelige amerikanske tykke pannekaker 4 stk - 1 egg

- 1-2 hvitter

- 30-35g kokosmel

- 50g cc

- 1dl soyamelk uten sukker fra alpro

- 1ts økologisk bakepulver

- Stevia vanilla cream + 1 ts sukrin

- 1-2 ts xhantan gum( kan byttes ut med fiberhusk)

- et dryss himalayasalt

-- Bland alle ingrediensene med en kjøkkenmaskin og la røren svelle minst 10 min før du steker pannekakene. Jeg pleier også å tilsette litt ekstra fiberhusk og vann. :)

- Uten søtstoff passer disse pannekakene perfekt som ostesmørbrød, legg en skive skinke og ost(smeltes i micro), og krydre med ønsket krydder! Disse blir nydelig.

- Andre pålegg: Smørost, nøttesmør, naturell smørost med kanel og sukrin(smelter på tungen), syltetøy uten sukker, smør&sukrin, eller bare en herlig blanding av sjokoladeprotein, essent og sukrinmelis:D

post-588-14440831047275_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg regner med det er cottage cheese :thumbsup:

takk! hm. da blir det utforsk på hva som kan erstatte cc i denne oppskriften da. allergisk mot melk :meh: men har kjøpt et nytt type mel, amarantmel, som visstnok skulle gi glutenfri bakst en saftig smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...