Gå til innhold

Anbefal en multivitamin


wheysted

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på denne:

http://www.bodybuilding.com/store/ast/multi-pro.html

Noen som kan anbefale noe tilsvarende som er å få kjøpt i norsk nettbutikk?

Er det f.eks noe av dette som kunne vært noe?

http://www.nordicpower.no/default.pl?showProduct=495&pageId=181

(Nordicpower har butikk i Stvg. så det hadde vært praktisk!)

Jeg aner ikke hva jeg skal se på i ingredienslisten, liksom. Men jeg (tror) jeg vil ha et tilskudd med jern i, tviler på at jeg får for mye av det- heller for lite. Føler at jeg har for lite av alt for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ja ,enig med Espen! SPis mye frukt og grønt....ta det du har påvisst mangler av....for mg er detekstra motivasjon å spise bra for å få i meg de jeg trenger gjennom kosten, da jg ikke tar noe multivitamin lengre...hakke tatt det på lang tid, og jeg er i knallform, aldri sjuk el noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sunn mat, men det blir nok kanskje ikke optimalt sånn totalt sett...hehe. Skulle ønske vitaminbjørnene også inneholdt mineraler:)

Hvis dere også har et multivitamin og -mineral-tilskudd, så tips gjerne om det også! Gjerne noe som smaker godt, men uten sukker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder med Torstein og anbefaler solaray spektro u/jern. Og som Pinglo over her nevnte, så skal man ikke ta jerntilskudd med mindre man har fått påvist lavt ferritinnivå. Jern, når du ikke trenger det, kan rett og slett gjøre deg syk. Dette gjelder spesielt for menn da de ikke menstruerer. Når det kommer til kvinner så vil jern fra kosten som oftest være tilstrekkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sunn mat, men det blir nok kanskje ikke optimalt sånn totalt sett...hehe. Skulle ønske vitaminbjørnene også inneholdt mineraler:)

Hvis dere også har et multivitamin og -mineral-tilskudd, så tips gjerne om det også! Gjerne noe som smaker godt, men uten sukker:)

Solaray Spektro inneholder både vitaminer og mineraler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo prøve gode gamle Sana-Sol. Kanskje ikke så mange mineraler, men smaken har blitt testet på generasjoner av små nordmenn... :)

Sanasol er godt! Men jeg kunne tenkt meg å ha et multivitamin og mineral-tilskudd for å minimere antall tabletter og drikker jeg må ta i løpet av en dag. Blir så himla mange etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Nå skal jeg være kjip.

Det er ALT du spiser.

Føles i hvert fall slik ut på PMSF...Blir mer mett av en stor håndfull vitamin/mineral + omega 3...:S Med på fredag - DA... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...