Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Da har du kjørt for lite bil om du syns det er verdens beste biler :p hehe

Nei det synes jeg ikke :D240/740 og caprice er vel mest utseendet.. Og gamle BMW'er... jeg er en sucker for firkanta biler :p Men beste kjørebilen sånn sett bortifra vintern er det 940 :p Broren min sin er hakket bedre fordi den bår er thightere og mer futt i :p Men eller er det ingen som slår min bil :D:wub::p

• 3 uker senere...
Gjest noen123

får skryte litt her inne jeg og da.. :)

dette er min nye bil, nylig importert fra tyskland. en 2009 mod bmw 325DA m-sport med masse kjekt utstyr og en herlig 3-liters dieselsekser :)

post-8171-14440844500483_thumb.jpg

også gamlebilen, som skal selges nå. en 2008 mod bmw 320d m-sport

post-8171-14440844501269_thumb.jpg

Annonse

Annonse

Hehe ;) Er nok Vw-mann jeg :D

Jeg er mer på Volvo og gamle amerikanere jeg, også BMW :wub: (Jeg er litt sånn bilrasist hihi :rofl::blush:)

Kjører en Volvo 240:/

Beste bila jeg hadde var Jeep Cherokeen med 240hk 35tommers dekk og hevet 6 tomma

240 er jo gobil da :p Gammel, men de går da som regel bra :p:D Pleide å være drømmebilen min, helt til jeg fikk 940'en nå er livet perfekt :p:rofl:

Jeg er mer på Volvo og gamle amerikanere jeg, også BMW :wub: (Jeg er litt sånn bilrasist hihi :rofl::blush:)

240 er jo gobil da :p Gammel, men de går da som regel bra :p:D Pleide å være drømmebilen min, helt til jeg fikk 940'en nå er livet perfekt :p:rofl:

enig med at 240 er gobil men fikk kjørt den nye xc90 så utrolig veigrep:)

enig med at 240 er gobil men fikk kjørt den nye xc90 så utrolig veigrep:)

Tviler ikke :D Men liker ikke de utseendet like bra på de nyere volvoa.. De har blitt uvolvosert med rundere former og ser ut som en hvilkensomhelst annen bil egentlig :p Men XC90 er ikke så allerverst da :) Men 940 er den siste ekte volvoen de egentlig laga :p Størrelsen, bakhjulsdrifta, figuren osv :p

Jeg har testkjørt V70, og den ble jeg ikke imponert over (var riktignok taxibil) men kjørefølelsen synes jeg ikke eksitsterte engang :p

Tviler ikke :D Men liker ikke de utseendet like bra på de nyere volvoa.. De har blitt uvolvosert med rundere former og ser ut som en hvilkensomhelst annen bil egentlig :p Men XC90 er ikke så allerverst da :) Men 940 er den siste ekte volvoen de egentlig laga :p Størrelsen, bakhjulsdrifta, figuren osv :p

Jeg har testkjørt V70, og den ble jeg ikke imponert over (var riktignok taxibil) men kjørefølelsen synes jeg ikke eksitsterte engang :p

Enig med at 940 er den siste sikkelige Volvo:), men den har fått så råner stempel at jeg mista sansen for den .

Jeg nekter og legge ut bilde av haugen av en carina e jeg kjører nu:p

Gamle bilen funka like bra, og var artig på realt vinterføre og på bane:)

CIMG0401.jpg

post-4912-1444084462592_thumb.jpg

lyd var det i den og:D

CIMG0229-1.jpg

Den før der, en primera var full av stereo:p Noe civicen forsåvidt var og men ble aldri noe konkuranser med den:/ Var på EM i danmark og fikk 3 plass i nybegynner klassa i 2007 :p

nypolert456.jpg

post-4912-1444084462737_thumb.jpg

Så er det en primera til og en corolla på meritt lista, men det er ikek noe og skrive hjem om:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...