Gå til innhold

Hvilket program bør jeg gå for, på deff?


LarsErik

Anbefalte innlegg

Halla gutter.

Har for lengs starta med deffinga, og gått ned 4 kg på 3-4 uker, så er fornøyd. Men det programmet jeg kjører nå, føler jeg ikke gir meg noe særlig gains eller pump lissom, så tenker å kjøre noe annet.

Har dere noe tips? SS? Noe annet som dere har bra erfaringer med? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Zmurph skrev:

Hvor mange ganger i uka kan du trene? Hvor lenge har du trent styrke?

Altså jeg tenker 3 ganger i uka ish, sikkert litt lite, men noe sånt. Har trent sånn ordentlig, i over et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For hva det er verdt, så kjører jeg samme program som til vanlig. 3 forholdsvis harde økter. Men da har jeg også litt mer kalorier på treningsdager og ganske store måltid før/etter trening. 

Skulle jeg spist lite også på treningsdager ville jeg nok kjørt litt mer forsiktig.

Pump vet jeg knapt hva er og gains tror jeg ikke du skal håpe for mye på når du er på diett. Greier du å komme deg i mål uten å miste styrke og muskler gjør du det bedre enn de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SamGold skrev:

For hva det er verdt, så kjører jeg samme program som til vanlig. 3 forholdsvis harde økter. Men da har jeg også litt mer kalorier på treningsdager og ganske store måltid før/etter trening. 

Skulle jeg spist lite også på treningsdager ville jeg nok kjørt litt mer forsiktig.

Pump vet jeg knapt hva er og gains tror jeg ikke du skal håpe for mye på når du er på diett. Greier du å komme deg i mål uten å miste styrke og muskler gjør du det bedre enn de fleste.

Så du kjører ikke noe fast program? Bare tar de øvelsene du føler for der og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutes ago, LarsErik said:

Er det programmet no tess? Haru testa det sjæl?

Jeg har ikke gjort akkurat det programmet selv, men mange andre har fulgt det med god suksess. 

Det følger prinsippene for gode programmer. Fokus på baseøvelser, passe volum, passe belastning, passe frekvens osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zmurph skrev:

Jeg har ikke gjort akkurat det programmet selv, men mange andre har fulgt det med god suksess. 

Det følger prinsippene for gode programmer. Fokus på baseøvelser, passe volum, passe belastning, passe frekvens osv.

Ser den. Hvordan er det programmet tilrettelagt mtp på bygging av muskler? Ser jo at det bare er en øvelse pr muskelgruppe, men kanskje det holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, LarsErik said:

Ser den. Hvordan er det programmet tilrettelagt mtp på bygging av muskler? Ser jo at det bare er en øvelse pr muskelgruppe, men kanskje det holder?

Siden det følger nevnte prinsipper, er det et godt program for muskelvekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Speilblankt skrev:

Spesielt ved underskudd/deff. Veldig godt byggeprogram i en slik periode.

Man bygger som en snekker, bokstavlig talt.

Har du prøvd det selv? La du til/fjerne noen av øvelsene som står oppført?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2017 den 12.35, LarsErik skrev:

Men er det noen øvelser jeg kan erstatte med pullups/chins, som det står at jeg må ta i program b?

Hvis du ikke klarer pullups/chins, så ta chins med strekk til hjelp. Hvis gymmet mot formodning ikke har strekk så kjør nedtrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, playfair90 skrev:

Hvis du ikke klarer pullups/chins, så ta chins med strekk til hjelp. Hvis gymmet mot formodning ikke har strekk så kjør nedtrekk.

Jeg skal kjøre Fierce 5 programmet, om du vet hvordan det er? Visstnok veldig bra og en fra bodybuildning som har laga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...