Mr.Positive Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hei, I dag er det nøyaktig 1 år siden jeg bestemte meg for å komme tilbake til gamle vaner, og legge om livsstilen til en sunn og aktiv hverdag. Dette er ment som en motiverende tråd på at alt er mulig, og at det er aldri for sent. 1 år av et forhåpentligvis langt liv er ikke lang tid å investere i seg selv, om man ser på det i det lange løpet. Jeg har måttet gjort offringer, prioritert annerledes og vært ganske a-sosial til tider (alle mine venner fester hver helg) men det har vært sinnsykt verdt det. Jeg kviet meg noe av å legge ut bildene. Jeg skjønner ikke at jeg selv tillot meg å bli seende sånn ut, og slutte bry meg om helse og utseende. Jeg har totalt gått ned 23,5kg per i dag. Jeg ligger fremdeles i underskudd og har planer om å prøve å nå rundt 10% ish BF til sommeren. Jeg har trent styrke helt siden jeg var 16 år, fikk meg samboer i en alder av 20år, og hadde da en trenings"pause" på 2 år(derav bildet til venstre) med bare dritmat og sittestillende jobb. Begynte å starte igjen med treninga for akkurat 12 mnder siden, og begynte da å endre kostholdsvanene og tracket hva jeg spiste. I dag har jeg en mye enklere hverdag, er sinnsykt stolt over at jeg gadd å begynne, og holdt løpet ut (ikke helt ferdig enda, men snart) har mye mer energi, og selvtilliten er så sinnsykt mye bedre. Jeg har dog lært, og jeg skal aldri tilbake til formen på bildet til venstre. Jeg håper noen kan lese denne tråden og finne motivasjonen, for tross alt, så er ikke 1 år mye i det lange løpet. Jeg har hatt noen pauser fra vektnedgangen, enkelte uker her og der, husker ikke spesifikk hvilke. Så dette er nok fullt mulig på kortere tid enn 1 år. Dont wish for it, work for it! Bildet til venstre: 105kg bildet til høyre: 81,5kg Mona Iren, The_Underdog, okveine og 11 andre 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_Underdog Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kjempe resultat! Gratulerer og lykke til videre! Mr.Positive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Super jobb! Mr.Positive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Jekla bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Positive Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Takk alle sammen! Jeg hadde noen muskler under alt det fettet, men merket etter en 3-4 mnd at muscle memory was real, very real! Gleder meg mest til å begynne å ligge i moderat overskudd på en lav fett% etter sommeren. Det blir saker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
19-91 Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Motivasjon Mr.Positive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TidyBoy Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Rått!:) Bør være en motivasjon for flere dette, inkludert meg selv Mr.Positive 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.