Gå til innhold

HVordan få kontakt med bryst?


rsagneskar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ingen måte mitt felt dette her, men vist fu prøver eit høgrep sett med hantel benk der du heile tida konsentrer deg om å klemme hantlene hardt i samen trur eg du vil få aktivert bryst ganske godt før du tek dei andre øvelsene. 

Det blei ein lang setning 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dette med og føle muskelen kan være litt tullete i enkelte tilfeller. Hvilkene muskler du føler mest i en øvelse er avhengig av hvilke muskler som er fungerende flaskehals i øvelsen. Hvis brystet ditt er betraktelig sterkere en triceps og skuldre så vill du føle det mindre i brystet som et resultat. 

I stedet for og prøve og føle musklene, kan det være hensiktsmessig og fokusere på og øke vekten du løfter isteden. Det og presse vekt horisontalt uten bryst musklene er ganske enkelt umulig, så det er strengt tatt ikke så mye og bekymre seg om. Hvis du blir sterkere vill du mest sannsynlig bli større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13 Mar 2016 at 20.48, Kjetil Larsen skrev:

Ikke dra skulderbladene bakover. Ikke overdrevent utroter armbeinet

Jeg var på vei til å skrive "frem med kassa og skulderbladene bakover". Slik føler hvertfall jeg at jeg får mer kontakt med bryst, spesielt under skråbenk med manualer. Samme gjelder egentlig flyes med kabler, kassa opp og frem. 
Fått fine svar av deg tidligere, så håpet du kunne forklare dette litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Gabriel89 skrev:

Jeg var på vei til å skrive "frem med kassa og skulderbladene bakover". Slik føler hvertfall jeg at jeg får mer kontakt med bryst, spesielt under skråbenk med manualer. Samme gjelder egentlig flyes med kabler, kassa opp og frem. 
Fått fine svar av deg tidligere, så håpet du kunne forklare dette litt ;)

http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...