Gå til innhold

Listefyll

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Listefyll

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Vist du les svaret ein gang til så klarer du kanskje å få svar på spørsmåla dine.
  2. Går daglig 2 liter melk her og. Å det er ikkje bulk. Melk er jo bare FANTASTISK
  3. Personlig hadde eg nokk tatt med stang å vekt skiver ja 😉 går foresten an med Nordic Hamstrings ved hjelp av bilen...
  4. Vist du er av typen som ikkje synes trenings artikler er interessant tidsfordriv så: Belte fører sannsynlig vis til bedre framgang. Så mesteparten av treninga bør foregå med belte, men nokon sett nå å då uten kan ver greit for å ikkje bli avhengig av det.
  5. Får ikkje til å legge ved link på tlf'n min (eg er eit teknisk vidunder) men vist du googler: the belt bibel strengtheory Så dukker der opp ein meget informativ artikkel. Høyrest ut som treneren din trur han er "hardcore" uten heilt å ha kontroll på kva han lærer deg.
  6. God fredag Eg er på jakt etter eit kjapt mellom måltid med mykje energi og som metter for ein styrkeløfter/håndverker. Det må ver noko som kan ligge i bilen i en 5 timer tid ca uten å bli ringt. Eg er 80 kg å har eit vedlikeholds kcal intak på 4000 +. (Veit ikkje eksakt, driver ikkje å veier maten men et det same kver dag.) så her er det liksom ikkje nokk med eit eple 😉 Denne posten blir skrevet i desperasjon etter ein arbeidsdag der eg føle eg helle på å stryke med av svolten. Har ete 12 skjever med solide mengder pålegg, 2 gullerøtter og 2 egg 😉
  7. På ingen måte mitt felt dette her, men vist fu prøver eit høgrep sett med hantel benk der du heile tida konsentrer deg om å klemme hantlene hardt i samen trur eg du vil få aktivert bryst ganske godt før du tek dei andre øvelsene. Det blei ein lang setning 😜
  8. Det første utstyr fri VM blei arrangert i 2013 trur eg, om lag dei tidene fekk styrkeløftera markert løfta sine med ei stjerne i protokollen vist dei løfta utstyrsfritt, før det var det ingen forskjell på utstyr og utstyrsfri løfting når ein las resultata. Trur ikkje det blei åpna for å sette utstyrsfrie rekorder før 2014. NSF arrangerer jo sitt første offisielle NM utstyrsfritt i år. Dei nasjonale stemmene før har ikkje hatt NM status. Det he rett å slett ikkje blitt registrert før nå meiner eg. Arrester meg vist eg tek feil, er ganske fersk i game 😉
  9. Haha. Eg tek utfordringen. Bare for min del gjelder det å få benken til 130 😉
  10. Ein vanlig veke dag består av : 1.75 liter melk, eit kneip brød, 1/2 pk hamburger rygg, 1/3 Agurk, 1/4 glass med peanøttsmørr, 2 egg, 1/2 avokado 2 gullerøtter og 2 never cashew nøtter + middag (f.eks 300 g laks + 2 dl ris/ 5 kjøttkaker og 5 poteter/ 3 talenter lapskaus)
  11. Meiner forskjellen på amerikansk og Rumensk markløft er at du presser hofta meir fram i topp posisjon ved å stramme rompa meir i den amerikanske varianten. Elles heilt likt 😉
  12. Takke for svar ☺ einaste eg stusse litt over er i følge dei artikkelane eg he lese så he det blitt anbefalt Myo på muskelgruppene som skal brukes til å løfte tungt dagen etter på, men i eksempelet du linka til tek han mest Myo på muskelgrupper han allerede har trent tungt. Er det bare eg som he misforstått alt??
  13. Ja, i følge artikkelen virker det lovende. He ikkje prøvt sjølv (bare dagdrømmt så langt). Greg er jalfal ein skribent det er vært å lese litt av 😉
  14. https://www.t-nation.com/training/deadlifting-with-t-rex-arms her he du ein artikkel av greg nuckols angående det temaet. Ikkje sikkert det er det dummeste du kan finna på 😜
×
×
  • Opprett ny...