Jump to content

Listefyll

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Listefyll

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vist du les svaret ein gang til så klarer du kanskje å få svar på spørsmåla dine.
  2. Går daglig 2 liter melk her og. Å det er ikkje bulk. Melk er jo bare FANTASTISK
  3. Personlig hadde eg nokk tatt med stang å vekt skiver ja 😉 går foresten an med Nordic Hamstrings ved hjelp av bilen...
  4. Vist du er av typen som ikkje synes trenings artikler er interessant tidsfordriv så: Belte fører sannsynlig vis til bedre framgang. Så mesteparten av treninga bør foregå med belte, men nokon sett nå å då uten kan ver greit for å ikkje bli avhengig av det.
  5. Får ikkje til å legge ved link på tlf'n min (eg er eit teknisk vidunder) men vist du googler: the belt bibel strengtheory Så dukker der opp ein meget informativ artikkel. Høyrest ut som treneren din trur han er "hardcore" uten heilt å ha kontroll på kva han lærer deg.
  6. God fredag Eg er på jakt etter eit kjapt mellom måltid med mykje energi og som metter for ein styrkeløfter/håndverker. Det må ver noko som kan ligge i bilen i en 5 timer tid ca uten å bli ringt. Eg er 80 kg å har eit vedlikeholds kcal intak på 4000 +. (Veit ikkje eksakt, driver ikkje å veier maten men et det same kver dag.) så her er det liksom ikkje nokk med eit eple 😉 Denne posten blir skrevet i desperasjon etter ein arbeidsdag der eg føle eg helle på å stryke med av svolten. Har ete 12 skjever med solide mengder pålegg, 2 gullerøtter og 2 egg 😉
  7. På ingen måte mitt felt dette her, men vist fu prøver eit høgrep sett med hantel benk der du heile tida konsentrer deg om å klemme hantlene hardt i samen trur eg du vil få aktivert bryst ganske godt før du tek dei andre øvelsene. Det blei ein lang setning 😜
  8. Det første utstyr fri VM blei arrangert i 2013 trur eg, om lag dei tidene fekk styrkeløftera markert løfta sine med ei stjerne i protokollen vist dei løfta utstyrsfritt, før det var det ingen forskjell på utstyr og utstyrsfri løfting når ein las resultata. Trur ikkje det blei åpna for å sette utstyrsfrie rekorder før 2014. NSF arrangerer jo sitt første offisielle NM utstyrsfritt i år. Dei nasjonale stemmene før har ikkje hatt NM status. Det he rett å slett ikkje blitt registrert før nå meiner eg. Arrester meg vist eg tek feil, er ganske fersk i game 😉
  9. Haha. Eg tek utfordringen. Bare for min del gjelder det å få benken til 130 😉
  10. Ein vanlig veke dag består av : 1.75 liter melk, eit kneip brød, 1/2 pk hamburger rygg, 1/3 Agurk, 1/4 glass med peanøttsmørr, 2 egg, 1/2 avokado 2 gullerøtter og 2 never cashew nøtter + middag (f.eks 300 g laks + 2 dl ris/ 5 kjøttkaker og 5 poteter/ 3 talenter lapskaus)
  11. Meiner forskjellen på amerikansk og Rumensk markløft er at du presser hofta meir fram i topp posisjon ved å stramme rompa meir i den amerikanske varianten. Elles heilt likt 😉
  12. Takke for svar ☺ einaste eg stusse litt over er i følge dei artikkelane eg he lese så he det blitt anbefalt Myo på muskelgruppene som skal brukes til å løfte tungt dagen etter på, men i eksempelet du linka til tek han mest Myo på muskelgrupper han allerede har trent tungt. Er det bare eg som he misforstått alt??
  13. Ja, i følge artikkelen virker det lovende. He ikkje prøvt sjølv (bare dagdrømmt så langt). Greg er jalfal ein skribent det er vært å lese litt av 😉
  14. https://www.t-nation.com/training/deadlifting-with-t-rex-arms her he du ein artikkel av greg nuckols angående det temaet. Ikkje sikkert det er det dummeste du kan finna på 😜
×
×
  • Create New...