Pinglo Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Er det egentlig noen gode innvendinger mot denne hypotesen? Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg tenker at de som skriker høyest er de som kanskje ikke er så happy som de skal ha det til..?Man prøver kanskje å overbevise seg selv mer enn andre ved å "være så sykt fornøyd" med seg selv..? Dovendyret, Aurelius, FitFish og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 Ja altså det har jo i mange år vært en av mine viktigste røde flagg når det kommer til personer dersom de insisterer på å fortelle deg hvordan de er. Av typen"Jeg er snill""jeg er ærlig""jeg er en god venn""Jeg er ikke spesielt full"Alle treffes vel av noen av disse i blant Men jeg begynner å bli mer og mer overbevist om en omvendt proporsjonalitet mellom hvor mye poeng du legger i at du er fornøyd med deg selv (i dette tilfellet helt konkret hvordan kroppen ser ut), og trives som du er, og hvor fornøyd du faktisk er. Om du liker tingenes tilstand er du liksom bare fornøyd med det og minder din egen business. Therese, Aurelius og TEW 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 BUT I LOVE ME. Don't you love me, Pinglo? Aurelius, Pinglo og Stianhfossen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
okveine Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 "Jeg er ikke spesielt full" Pinglo, Ole Andreas, Aurelius og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 +1 Pinglo, okveine, Therese og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 BUT I LOVE ME. Don't you love me, Pinglo? Sjølvsagt :-*Men jeg ser ikke sammenhengen hær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.