Gå til innhold

Hvordan bli kvitt strekkmerkene?


E

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en del strekkmerker rundt om på kroppen. Før var de ikke så synlige, men i løpet av det siste året har de blitt mer og mer røde. Dette er noe som går helt utrolig mye utover selvtillitten min... Har kommet aktivt igang med trening, og gått opp i muskelmasse og ned i cm. Noe som er kjempegøy! Men jeg vil så gjerne få bort strekkmerkene, eller i allefall få de mindre synlig....

Har dere noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Embrace your stretch marks". Dessverre er de der og vil forbli der. Hvis det hjelper: 1. De vil bli mindre synlig med tiden. 2. Du vil lære deg å like dem. 3. Du vil knapt merke dem etterhvert. 

Jeg har strekkmerker over så og si hele rumpa, så du kan trygt si at jeg ser ut som en sebra når jeg går i bikini. Jeg trodde det var verdens undergang når de først kom og gjorde virkelig alt for å prøve å få de bort. Med tiden ble de hvite og nå merker jeg dem knapt. Jeg vil anbefale deg å bare allerede nå gå bort fra tanken om å prøve alle disse hokkus pokkus greiene som lover gull og grønne skoger for det skjer ikke dessverre. De vil forbli på kroppen din, og de vil være en del av deg. Og gutta (menn som vet hvordan en realistisk kvinnekropp ser ut) vil knapt bry seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...