Gå til innhold

Tips til god pulsklokke?


Andyb

Anbefalte innlegg

Sitat fra test: 

Sigh. I tried.  I tried really hard to get the unit to generate accurate results.  But ultimately, it’s just terribly inaccurate in most situations.  In my testing, I’d rank it as one of the least accurate optical sensors I’ve seen in the last 12-18 months (at a time when most companies are improving).

 

Les hele testen her:

http://www.dcrainmaker.com/2015/12/polar-a360-depth-review.html

Den har jeg ikke lest. Takk for link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat fra test: 

Sigh. I tried.  I tried really hard to get the unit to generate accurate results.  But ultimately, it’s just terribly inaccurate in most situations.  In my testing, I’d rank it as one of the least accurate optical sensors I’ve seen in the last 12-18 months (at a time when most companies are improving).

 

Les hele testen her:

http://www.dcrainmaker.com/2015/12/polar-a360-depth-review.html

Ser han også klager på strappen.. den er helt krise..

jeg klarte også å knekke av en liten tapp som lokket til usb'n er hekta på, så tipper det lokket forsvinner heller før enn siden for min del som for han i testen. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Polar M400 og er ganske fornøyd med den, men nå har jeg ikke erfaring med andre pulsklokker, kan uansett liste opp det jeg liker/missliker med denne:

Liker:

  • 24/7 ativitets registrering
  • Veldig enkelt brukergrensesnitt (både på klokke/app/web)
  • Stabil og god GPS
  • Behagelig på armen
  • Behagelig bryststropp
  • God batterilevetid på pulssensor (brukt i over 340 timer og fremdeles samme batteri)
  • Haugevis av sportsprofiler/treningsprofiler som du kan konfigurerer slik du ønsker'
  • Har belastning/restitusjonsstatus info
  • Billig

Missliker:

  • Litt vanskelig å få av/på grunnet litt stiv reim (blir bedre etterhvert)
  • Man kan ikke bytte reima selv
  • Det er ingen ordinær stoppeklokke som kan kjøres seperat (man må være i en treningsøkt får å kunne bruke stoppeklokken)

 

Polar har også kommet med noe de kaller smart notifications, du får info fra tlf, typ. sms, epost, snap, annrop osv. vist i displayet på klokka... funker sånn tålig, men jeg har skrudd dette av (fordi jeg er gammeldags:whistle:)

Enda en Polar M400-anbefaling herfra- utover det som står i innlegget over, som er en grei og presis oversikt, er denne klokka både en veldig god "allrounder" (alle merkene/modellene er best på noe, og dårligere på noe annet, denne gjør alt, og gjør det bra). Den har massevis av funksjoner som man kanskje ikke ønsker, men den har også alt det man trenger av det grunnleggende- man velger selv omfanget og type bruk. Det er bare rett og slett ingenting jeg kommer på som jeg ville savnet, og jeg er en kresen pulsklokkebruker som har slitt ut fire-fem stykker de siste syv-åtte årene.

 

Polar er litt "traust", men det er til gjengjeld et merke du kan stole på gir deg kvalitet og brukervennlighet.

 

Om jeg skulle klage på noe er det at den ikke ser ut som Apple Sportwatch-saken. Den er ikke pen, liksom. Men når det er det mest negative, er det et godt skussmål, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...