Gå til innhold

Markløft Teknikk


brutti

Anbefalte innlegg

Hola, 
 

Trener nesten bare alene og aldri med noen som virkelig har peiling så hiver ut denne her.

Litt teit med teksten i bunn, hadde egentlig ikke planer om å hive den ut på annet enn snap, men akk.... 

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende jeg ser feil, men ser ut som du hever skuldrene i topp-posisjon i stedet for å ha dem låst bak, ellers ser det ut som et greit løft, der du holder stanga inn mot kroppen. 

 

Det tror jeg nok kan stemme ja, jeg ser jo det selv også når det blir sagt at det kan se slik ut. Trodde ikke det skulle være mulig, men tenker å kjøre litt mark igjen på mandag så da skal jeg virkelig tenke på det. Nå har jeg slitt litt med anspent nakke/skuldre i andre settinger som f. eks om jeg er nervøs så tror nok det medfører riktighet at det er noe stramt der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spenn i lats igjennom løftet. Når latsen ikke fyrer, vil gjerne nakke og rhomboideus ta over, som resulterer i overdreven retraksjon og shrugging av skulderbladene.

Skulle gjerne sett bekkenposisjon på toppen, men skjules av vektene. Løftet ser øvrig veldig bra ut.

Takk for input!

Skal prøve å få en annen vinkel neste gang, kan sikkert prøve noen løft i morgen om jeg finner en eller annen som kan filme....  😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...