Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser det allerede er en PWO tråd her, men jeg er typen som må ha alt inn med teskje så må spørre.

Står mellom å kjøpe SAW, no-ekplode, craze, og xtreme muscle speed. 

Men leste at craze inneholder noe ulovlig? Og det var snakk om narkotika og alt. Så tør ikke helt ta sjansen. Har også hørt at SAW smaker balle, og da får jeg det virkelig ikke ned..

Vil egentlig vite hva folk anbefaler, både med tanke på boots og smak. Har alltid mye å gjøre så er ofte sliten, så sjefen på senteret anbefalte no-explode hvertfall. Men vil veldig gjerne høre hva andre har erfaring med!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

får du kjøpt det i Norge så er det ingen av de effektive stoffene igjen, så du kan trygt kjøpe craze over disk i Norge ;)  

heart attack3 fra nuclearpharma får mye skryt, ska sjøl prøve ut den bare jeg får ut fingern :D 

aha oki! 

Mhmm okey! Ser også noen har fått diare og hele pakka av diverse pwo'er, så lurer litt på hvordan den isåfall er for magen? 

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1171231
Del på andre sider

Craze finnes ikke lenger, men du kan få importert craze v2. Denne virker selvsagt ikke, da de bare ønsker å tyne litt penger ut av godtroende forbrukere som romantiserer crazenavnet. Dette gjør imidlertid ikke valget ditt noe enklere, ettersom de 2 andre heller ikke virker. Så da står det mellom 3 typer hvor ingen av dem virker. Tough choice der.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1171458
Del på andre sider

Annonse

Craze finnes ikke lenger, men du kan få importert craze v2. Denne virker selvsagt ikke, da de bare ønsker å tyne litt penger ut av godtroende forbrukere som romantiserer crazenavnet. Dette gjør imidlertid ikke valget ditt noe enklere, ettersom de 2 andre heller ikke virker. Så da står det mellom 3 typer hvor ingen av dem virker. Tough choice der.

Det gjør faktisk alt mye vanskeligere haha. Men tror jeg går for xtreme muscle speed. Funker den ikke så selger jeg den :pp

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1171518
Del på andre sider

Jeg er enig med Negativ i at det er lite effekt i de PWO du får kjøpt. Men en viss oppkvikkende effekt har de, og litt "prikking" i bena kan noen av dem gi ...og kanskje kan det i seg selv bidra til at en bare MÅ trene? Og blir en litt sånn "oppspilt" og MÅ trene, så yter en ihvertfall ikke dårligere på trening ;)

Jeg bruker noe jeg kjøper på Ebay, du finner det hvis du søker på "Ostrovit Pump".
Den har jeg kjøpt flere ganger, og er åpenbart lovlig siden den alltid går gjennom i tollen. 
Ikke spesielt god, smaker "kjemisk sitrus".
Jeg har ikke all verdens erfaring med ulike PWO, men et par aktive/konkurrerende utøvere har innimellom "tyvlånt" fra boksen min, og mener den scorer veldig bra i forhold til hva som ellers finnes av lovlige substanser.

Innhold i denne pr dosering (10g):

Beta-Alanine - 3g
Arginine Alpha Ketoglutarate - 3g
Citrulline Malate - 1,5g
Taurine - 500mg
L-Leucine - 400mg
L-Carnitine - 300mg
L-Tyrosine - 300mg
Caffeine - 200mg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1171524
Del på andre sider

Er det noe oppi der som ikke er lovlig? :o

Tollvesenet hadde for øvrig åpnet pakken sist gang jeg mottok denne PWO, men dette var før endringen i importregler for legemidler/kosttilskudd.

Jeg har lett etter en oversikt som viser hva som ER tillatt, evt hva som IKKE er tillatt å importere etter lovendringen, men det nærmeste jeg kommer er at en Facebookgruppe jobber med å få lagd en slik liste.

Jeg venter en ny pakke med "Pump" denne uka, og skulle den bli stoppet i tollen, så er jo det en grei avklaring i forhold til lovlighet etter nye regler. Men inntil det skjer, så kommer jeg ihvertfall ikke til å ha dårlig samvittighet for å bestille.

Alternativer er jo å droppe PWO, evt kjøpe PWO på steder en får kjøpt andre tvilsomme remedier...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1171529
Del på andre sider

Du vil ikkje bli sivilrettslig straffeforfulgt av å kjøpe eller importere eit kosttilskot som dette, men det er høgst tvilsomt at tollvesenet eller mattilsynet gjer ein laboratorieanalyse av alt som kjem inn i landet.

Edit: Treng sjølvsagt ikkje ha dårleg samvit (med eit liberalt forhold til narkotika), men ein bør ikkje stole blindt på verken stat eller andre autoritetar.

Endret av boltzmann
Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1171533
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Du vil ikkje bli sivilrettslig straffeforfulgt av å kjøpe eller importere eit kosttilskot som dette, men det er høgst tvilsomt at tollvesenet eller mattilsynet gjer ein laboratorieanalyse av alt som kjem inn i landet.

Edit: Treng sjølvsagt ikkje ha dårleg samvit (med eit liberalt forhold til narkotika), men ein bør ikkje stole blindt på verken stat eller andre autoritetar.

Etter all forvirringen som oppstod (og som fortsatt råder) rundt import av kosttilskudd/vitaminer/mineraler etter at myndighetene forandret regelverket, så kan det kanskje være interessant å vite at innholdet i denne pre-workouten definitivt aksepteres av Tollvesenet.

Tollvesenet tidligere åpnet samme type forsendelse, men jeg var litt spent denne gangen, siden det er første bestilling etter nye regler. Men også denne gangen var pakken åpnet, kontrollert, og stemplet som tollfri. 
Jeg har dummet meg ut en gang tidligere i forhold til å bestille tvilsomme substanser fra utlandet. Å leke "kjempeblond" i avhør funker muligens en gang, men neste gang får man en smekk. Til tross for at alt i innholdsdeklarasjonen med god grunn var lovlig tidligere, så var jeg litt lettet over at det fortsatt er lovlig å importere, og at ikke tull og fjas fra legemiddel-/apoteklobbyister medfører unødige problemer. 

s-l225.thumb.jpg.22d9b0f2f0613aaac117818

20151217_231331_resized.thumb.jpg.140761

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1173217
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Den 26.11.2015 at 14.20, crntbg skrev:

Ser det allerede er en PWO tråd her, men jeg er typen som må ha alt inn med teskje så må spørre.

Står mellom å kjøpe SAW, no-ekplode, craze, og xtreme muscle speed. 

Men leste at craze inneholder noe ulovlig? Og det var snakk om narkotika og alt. Så tør ikke helt ta sjansen. Har også hørt at SAW smaker balle, og da får jeg det virkelig ikke ned..

Vil egentlig vite hva folk anbefaler, både med tanke på boots og smak. Har alltid mye å gjøre så er ofte sliten, så sjefen på senteret anbefalte no-explode hvertfall. Men vil veldig gjerne høre hva andre har erfaring med!

Jeg anbefaler å handle PWO når man er på reise i utlandet.

Det er nemlig forskjellige regler når det gjelder det du bringer i egen bag, kontra det du bestiller på internett.

Hvis du bestiller et par bokser med eksempelvis "C4 Extreme" (Amerikansk versjon, som forøvrig selges lovlig også rundt omkring i EU-land) og tollvesenet stopper denne, så taper du pengene dine idet de returnerer den.

Hvis du derimot tar med disse boksene selv når du returnerer til Norge etter en reise er du good to go, så lenge mengden er til eget bruk.

Jeg handler for eksempel "Animal Pak" (Multivitamin)  "Stimul8" og "C4 Extreme"  (PWO`s) sist jeg var på utenlandsreise (USA) - Jeg ble tatt ut til tilfeldig kontroll på Gardermoen, og dette var nada problem.

Hadde jeg bestilt de samme produktene på internett hadde de blitt returnert av tollvesenet.

Det er heller ikke slik at produkter du får kjøpt i EU/USA inneholder ulovlige stoffer kontra det du får kjøpt i Norge, alt handler om mengde. "C4 Extreme" - "Mr. Hyde" etc. selges også i Norge, bare dobbelt/tredobbelt så svake som originalproduktene, slik at du må ta 2-3-4 scoops for å oppnå effekten av èn scoop av den originale (Som forøvrig anbefaler opptil 2 scoops etter en periode dersom man har høy toleranse for produktet) - Da er man oppe i 4-5-6 scoops , mao. går man fort tom, og konklusjonen er at de versjonene man får kjøpt i Norge inneholder det samme, men er dobbelt/tredobbelt så dyre. Alt handler om penger, ikke om "Ulovlige stoffer" som enkelte her inne liker å fremstille det som.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1182278
Del på andre sider

Den 27.4.2016 at 12.12, NoBro skrev:

Jeg anbefaler å handle PWO når man er på reise i utlandet.

Det er nemlig forskjellige regler når det gjelder det du bringer i egen bag, kontra det du bestiller på internett.

Hvis du bestiller et par bokser med eksempelvis "C4 Extreme" (Amerikansk versjon, som forøvrig selges lovlig også rundt omkring i EU-land) og tollvesenet stopper denne, så taper du pengene dine idet de returnerer den.

Hvis du derimot tar med disse boksene selv når du returnerer til Norge etter en reise er du good to go, så lenge mengden er til eget bruk.

Jeg handler for eksempel "Animal Pak" (Multivitamin)  "Stimul8" og "C4 Extreme"  (PWO`s) sist jeg var på utenlandsreise (USA) - Jeg ble tatt ut til tilfeldig kontroll på Gardermoen, og dette var nada problem.

Hadde jeg bestilt de samme produktene på internett hadde de blitt returnert av tollvesenet.

Det er heller ikke slik at produkter du får kjøpt i EU/USA inneholder ulovlige stoffer kontra det du får kjøpt i Norge, alt handler om mengde. "C4 Extreme" - "Mr. Hyde" etc. selges også i Norge, bare dobbelt/tredobbelt så svake som originalproduktene, slik at du må ta 2-3-4 scoops for å oppnå effekten av èn scoop av den originale (Som forøvrig anbefaler opptil 2 scoops etter en periode dersom man har høy toleranse for produktet) - Da er man oppe i 4-5-6 scoops , mao. går man fort tom, og konklusjonen er at de versjonene man får kjøpt i Norge inneholder det samme, men er dobbelt/tredobbelt så dyre. Alt handler om penger, ikke om "Ulovlige stoffer" som enkelte her inne liker å fremstille det som.

Har funnet ut at lille meg tåler ikke stort mye PWO så er kanskje lurt å holde seg til det vi har i Norge. Full dose = dobesøk :PPPP

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1182426
Del på andre sider

5 timer siden, crntbg skrev:

Har funnet ut at lille meg tåler ikke stort mye PWO så er kanskje lurt å holde seg til det vi har i Norge. Full dose = dobesøk :PPPP

Ja, som sagt er det veldig individuelt hvordan man reagerer på ulike PWO.

"Old school" pwo`s som jack3d, craze osv (De gamle) - Hypet opp i hele verden som noe som nærmest ga deg vinger, funket omtrent ikke på meg, jeg kunne praktisk talt lagt meg ned til å sove, spesielt på jack3d.

Andre PWO jeg har prøvd reagerer jeg likt som deg, også på små doser, så det kan like gjerne være spesifike ingredienser i spesifike produkter. Uansett er det jo ikke slik at PWO er nødvendig for noe som helst eller noen som helst, men jeg liker å ta det innimellom, de jeg har funnet ut fungerer best for min del.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1182440
Del på andre sider

36 minutter siden, NoBro skrev:

Ja, som sagt er det veldig individuelt hvordan man reagerer på ulike PWO.

"Old school" pwo`s som jack3d, craze osv (De gamle) - Hypet opp i hele verden som noe som nærmest ga deg vinger, funket omtrent ikke på meg, jeg kunne praktisk talt lagt meg ned til å sove, spesielt på jack3d.

Andre PWO jeg har prøvd reagerer jeg likt som deg, også på små doser, så det kan like gjerne være spesifike ingredienser i spesifike produkter. Uansett er det jo ikke slik at PWO er nødvendig for noe som helst eller noen som helst, men jeg liker å ta det innimellom, de jeg har funnet ut fungerer best for min del.

Veldig sant! Klarer heller ikke sove om jeg tar pwo'en tidlig på dagen, full av adrenalin på kvelden. Nå får jeg heller ikke den prikkefølelsen som jeg digger med pwo, men doen kaller allikevel. Blir ofte uvel og kvalm og.. Må prøve litt mer, men må innse at hvis jeg klarer å sove litt mer og stresse litt (mye) mindre så blir nok lengselen etter pwo mindre :p 

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1182444
Del på andre sider

1 time siden, crntbg skrev:

Veldig sant! Klarer heller ikke sove om jeg tar pwo'en tidlig på dagen, full av adrenalin på kvelden. Nå får jeg heller ikke den prikkefølelsen som jeg digger med pwo, men doen kaller allikevel. Blir ofte uvel og kvalm og.. Må prøve litt mer, men må innse at hvis jeg klarer å sove litt mer og stresse litt (mye) mindre så blir nok lengselen etter pwo mindre :p 

Ingen PWO i verden slår det å trene når man har fått sovet skikkelig ut, gjerne noen dager i strekk, for min del :) Men desverre ikke alltid man får til sånt noe :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34844-ditt-og-datt-pwo/#findComment-1182448
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...