Gå til innhold

Hjelp! Jeg går opp i vekt av alt jeg putter i meg.


Lisa.Olsen97

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 18 år som veier for øyeblikket rundt 75 kilo og er 160 cm høy. Jeg har hatt problemer med vekten min i ca 3 år etter at jeg flyttet til min mor på hel tid og at hun valgte å slutte i jobben sin som dermed senket inntektene våre en god del. Mitt store problem er at nå for tiden så legger jeg bare på meg hele tiden uansett hva jeg spiser og drikker. (Forresten kan ikke drikke mye vann fordi jeg får en forferdelig halsbrann av det).

Jeg har ikke vært under 70 kilo siden jeg var 14-15 år eller noe sånt.

Når jeg har gått ned til 71-72 ikke så veldig mye under det jeg er nå så har jeg vært nødt til å ikke spise noe eller spise veldig lite de dagene, og det er ikke noe jeg har noen planer om å fortsette. Jeg studerer ved mat og restaurantlinje og sunn og god mat er en del av livet mitt men likevel så får jeg det ikke til.

Jeg takker for all hjelp jeg kan få. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja det ville vel sikkert ha hjulpet, glemte visst den delen hehe.

Frokost: 2 grove skiver med baconost og lever postei på (ikke begge på samme da :P) 1 glass frokostjuice

Lunsj: Normalt det samme som til frokost

Middag: 150 gr fisk av ulike slag, masse grønne grønnsaker og 150 kokt kortkornet ris og 1 glass melk.

Kvelds: Banan og pære kuttet i små biter, 1 kopp grønn te og 1 kopp varm sjokolade laget på vann.

Dette er normalt det jeg spiser til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider