Gå til innhold

Coach?


Janeee

Anbefalte innlegg

Leser det er endel som bruker coach, men for å spørre litt dumt (har ikke vært borti dette selv) hvordan "finner" dere de og hvordan fungerer dette? Trener på Elixia og der er det jo bare PT`er og ene tilbød seg å trene meg om jeg ville stille i konkurranse men hadde han da fungert som coach? Og dere som evt bruker det, hvor mye koster det? hadde vært veldig fint å hatt en coach,for å nå litt ekstra ;) Men å kjøpe en haug PT timer fast blir jo skikkelig dyrt:eek: (håper jeg la tråden i riktig post:blush:) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Robert som er sjefen på siden her er jo en av landets dyktigste coacher. Da setter han opp treningsplan og diettplan for deg og kommer med justeringer underveis basert på framgangen din. Dersom du ikke trenger noen til å stå over deg når du trener kan dette være et minst like godt valg som en PT og mye billigere.

Børge Fagerli (www.myrevolution.no) er også en utrolig dyktig coach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å stille i konkurranse? For om du skal det, så er du nødt til å stille for en klubb som er registrert hos NKF, og da kan det være greit å ta kontakt med den nærmeste klubben med en gang, så har de antagelig en coach som kan hjelpe deg. Liste over klubber finner du her: http://www.nkf-ifbb.no/klubber.html . Correct me if I'm wrong.

Selv får jeg oppfølging av Gunnar Strand Jacobsen på Kaliber i Trondheim, og da betaler jeg i utgangspunktet 450,- per PT-time, og får i tillegg gratis oppfølging over nett. :) Ellers så finnes det jo mange dyktige PTer på nett, f.eks Robert som Oddis nevner over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikk planer om å stille i noe akkurat nå men er nysgjerrig på opplegget rundt det å ha coach siden jeg ikke kjenner noen som bruker det. Kjøpte 3 PT timer for å få et program og gå gjennom teknikk, har siste timen imorra så får se hvordan det blir seende ut, har hatt eget hjemmelaget 2-splitt men han ville sette opp et 5 splitts program. Målet er å bli sterkere og mere markert;) . Skal se hvordan oppsettet blir og så vurdere å bruke Børge videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel ikke mye billigere å bruke PT og er vel verdt det når en får fremgang :)

Har du tenkt å stille i konkurranse? For om du skal det, så er du nødt til å stille for en klubb som er registrert hos NKF, og da kan det være greit å ta kontakt med den nærmeste klubben med en gang, så har de antagelig en coach som kan hjelpe deg. Liste over klubber finner du her: http://www.nkf-ifbb.no/klubber.html . Correct me if I'm wrong.

Selv får jeg oppfølging av Gunnar Strand Jacobsen på Kaliber i Trondheim, og da betaler jeg i utgangspunktet 450,- per PT-time, og får i tillegg gratis oppfølging over nett. :) Ellers så finnes det jo mange dyktige PTer på nett, f.eks Robert som Oddis nevner over her.

Skal jeg sjekke opp! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg har kunne tenkt meg en coach, Hvor mye tar du da Robert? Er du på nett bare, eller kan man komme på clubfitness eller kaliber hvis man skal sjekke teknikk blandt annet.

Litt sjekk på hvordan jeg ligger an kostmessig, og justerirenger der. Samt ønsker å gå ned i fettprosent å bli sterkere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kunne tenkt meg en coach, Hvor mye tar du da Robert? Er du på nett bare, eller kan man komme på clubfitness eller kaliber hvis man skal sjekke teknikk blandt annet.

Litt sjekk på hvordan jeg ligger an kostmessig, og justerirenger der. Samt ønsker å gå ned i fettprosent å bli sterkere! :D

Robert er nok ikke helt tilgjengelig for tida, men ta en titt her: Online personlig trening : Kaliber Treningsstudio

Jeg kan gå god for at Gunnar iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Jeg har kunne tenkt meg en coach, Hvor mye tar du da Robert? Er du på nett bare, eller kan man komme på clubfitness eller kaliber hvis man skal sjekke teknikk blandt annet.

Litt sjekk på hvordan jeg ligger an kostmessig, og justerirenger der. Samt ønsker å gå ned i fettprosent å bli sterkere! :D

Jeg bruker [email protected] Litt billigere enn Børge, veldig dyktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...