Gå til innhold

kaloriinntak, kosthold, og MAAAT


minje

Anbefalte innlegg

Hei,

jente på 20 år som skal ned ti kg. trener en god del og trenger mer mat enn jeg allerede spiser.. (ligger på 1500 om dagen) Men ingenting skjer. jeg står dønn stille på vekta. jeg tror jeg spiser for lite, men strever allerede med å få i meg 1500 om dagen da jeg syns det er så jækla mye mat. 

jeg trenger forslag til frokost, lunch og snacks som inneholder litt mer kalorier enn et wasa knekkebrød på 35kal.. som jeg spiser mye av .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke glad i å spise noe spesielt når jeg står opp, så jeg pleier å lage meg proteinkaffe. 100g kokosmelk, 35g proteinpulver og sånn 5dl kaffe eller noe. Mener det ligger på rundt 320 kcal og siden det er drikke så blir man jo ikke stappmett av det heller. Ellers har jo havregryn en del kalorier i seg òg. Eller spis en boks mager kesam (200-og-noe kalorier) blanda med fun light eller zeroh! (den med lime er min favoritt) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å variere mellom havregrøt, omelett eller diverse yoghurt med nøtter og frukt til frokost, lunsj og kvelds. Beregner ca 250 kcal per måltid, 500 på middag, og 250 som jeg fordeler innimellom i form av frukt etc. Det blir ca 1500 kcal totalt, næringsrikt og mettende! Eks havregrøt laget på melk og vann, med kanel, eplesyltetøy og nøtter, kjempegodt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...