Jump to content

llouise

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About llouise

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/30/1995

Profile Information

  • Gender
    Kvinne

Recent Profile Visitors

564 profile views
  1. Jeg kjenner meg gooodt igjen. Jeg pleier å varme opp i kun ti min på mølla eller ellipse, og syns det er helt døden. Så jeg trener ingen kondisjonstrening annet enn at jeg går litt turer (vil vel egentlig ikke kalle det kondisjonstrening en gang, bare bevegelse haha.) Jeg er ingen ekspert i det hele tatt, så skal ikke si noe sikkert, men jeg har blitt fortalt at det ikke er nødvendig. Så lenge du spiser i underskudd, vil du gå ned i vekt og musklene dine vil sees bedre. Du kan legge inn kondisjonstrening for å speede opp litt, men det er ikke nødvendig. Og hvert fall ikke om du gruer deg til trening og kan ende opp med å droppe trening pga det
  2. Jeg er ikke glad i å spise noe spesielt når jeg står opp, så jeg pleier å lage meg proteinkaffe. 100g kokosmelk, 35g proteinpulver og sånn 5dl kaffe eller noe. Mener det ligger på rundt 320 kcal og siden det er drikke så blir man jo ikke stappmett av det heller. Ellers har jo havregryn en del kalorier i seg òg. Eller spis en boks mager kesam (200-og-noe kalorier) blanda med fun light eller zeroh! (den med lime er min favoritt)
  3. Vi skal holde på i 8-9 uker til nå, var 10 uker ved oppstart. Men tusen takk for hjelp, da satser vi på at det funker greit! :-)
  4. Hei! Jeg er mildt sagt nybegynner når det gjelder styrketrening (eller trening generelt). I gym på skolen har vi nå en styrkeperiode, med innledende og avsluttende styrketest. Jeg tenkte dette var en fin måte å få litt innføring og kickstart, siden det er litt ekstra push å vite at jeg må forbedre meg en del om jeg skal få en ok gymkarakter på vitnemålet til sommeren. Vi har da styrketest i øvelsene: Chins Benkpress Rygghev Sit-ups Stille lengde Mitt spørsmål er da om jeg kan få noen tips til hvordan jeg kan forbedre meg på disse øvelsene? Vi har 10 uker mellom første og siste test. Holder det at jeg kun øver på disse øvelsene, eller trenger jeg/er det best med andre støtteøvelser? Hvor ofte burde jeg gjøre disse styrkeøvelsene, hvor mange dager restitusjon? Jeg er helt blåst når det gjelder alt av det her, så vet egentlig ikke hvor jeg skal starte. Forventer ikke å få full plan med antall repetisjoner, serier, antall minutter pause osv - hvert fall ikke når jeg ikke har lagt ved hvor mye jeg får til eller hvor mye jeg trenger å forbedre meg. Men hadde vært supert med bare noen tips om hvordan jeg burde trene for å få best fremgang på disse øvelse :-)
×
×
  • Create New...