Gå til innhold

Proteinbarer (og annen sunn mat) i USA


thefoodlovinggirl

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal til USA og lurer på om dere har noen tips til hvilke proteinbarer som er sunnest å kjøpe der. Jeg vet om questbar, men ønsker gjerne noen andre alternativer også. Vet dere om andre matvarer type pitabrød/ tortillalefser/ barer/ frokostblandinger/ sukkerfri sjokolade og lignende som er sunnere enn dem man får kjøpt i Norge? Noen andre tips tas gjerne imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kos deg i USA :) alle de store supermarkedene/matbutikkene har enormt stort utvalg! Hver gang jeg er der kan jeg vandre rundt og kikke i hyllene og kose meg (ja jeg er rar). I tillegg har de sunne, gode butikker som feks Whole foods hvor du finner masse gode, sunne produkter som du her etterspør! Planlegg minst mulig før du drar du og heller nyt det å være der for første gang og utforske selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...