Gå til innhold

Mr Olympia 2015


Jo Bendik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper den artikkelen er den faktiske grunnen, selvom jeg tviler. Hvis det er Kai selv som enkelt og greit ikke vil skrive under fordi han f.eks mener han fortjener en bedre kontrakt, så føler ihvertfall jeg at han har kun seg selv å takke, og jeg kommer til å se Olympia. Men virker som det er ting som ikke kommer frem her. Den videoen han postet så altfor troverdig ut til at det dreier seg om en kontrakt, lik de han har hatt tidligere. Uansett trist.. Får sikkert mye pepper på pressekonferansen, selvom han ikke er der for å forsvare seg engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usaklige påstander, ikke en eneste kilde som beviser at Kai Greene er utestengt. Hvor får han der infoen sin fra? Han vet jo såvidt hvem Kai Greene er. Kun spekulasjoner. Mulig han har rett, men jeg håper dette er bare bullshit.

Bør vel ikke komme som en overraskelse mtp dagens kroppsbygging, om det hender påstandene hans stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at det er en del kvinnelige byggere som har solgt seg for å få nok penger til å finansiere hele driten, så sikkert en del menn som har gjort det samme (veldig mye mindre sponsorpenger i kvinnelig bygging, fordi folk flest finner det enda mer motbydelig enn hva de finner mannlig bygging...).

Fant i dag ut at det ikke er noe Ms Olympia for kvinnelige byggere lengre, toppen av konkurranse for dem er nå under the phoenix rising world championship, det var for noen uker siden...skuffa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

team Ramy checking in :cool:

hqdefault.jpg

Men alle veit at med mindre Phil Heath stiller med 12% kroppsfett så kjem han til å ta det. Synd at Kai ikkje er med.

for min del har eg slutta å bry med om plasseringar i konurransar i IFBB dei siste åra fordi dømming og gjennomføring av konkurransar er blitt heilt latterlig. men følger med likevel :p

GO RAMY!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

postarrow-10x10.png: 1165627, memberarrow-10x10.png: 15436"]Vet at det er en del kvinnelige byggere som har solgt seg for å få nok penger til å finansiere hele driten, så sikkert en del menn som har gjort det samme (veldig mye mindre sponsorpenger i kvinnelig bygging, fordi folk flest finnerarrow-10x10.png det enda mer motbydelig enn hva de finner mannlig bygging...).

Fant i dag ut at det ikke er noe Ms Olympia for kvinnelige byggere lengre, toppen av konkurranse for dem er nå under the phoenixarrow-10x10.png rising world championship, det var for noen uker siden...skuffa!

Dette med salg av tjenester har jeg sett en dokumentar om. Egentlig en litt interesant dokumentar. Kan prøve å finnearrow-10x10.png ut hva skaperen av dokumentaren heter, han lager dokumentarer om ALT mellom himmel og jord. Denne dreide seg om kvinnelige kroppsbyggere, de aller største. Det var svært vanlig at det solgte "underholdning", som f.eks å bryte med menn som digger kvinnelige kroppsbyggere, ydmyke dem osv.

Dokumentaren dreide seg mest om bodybulding og det rundt sporten såklart, det over var barearrow-10x10.png en bitteliten del. Skjønner forøvrig at det er villig til å gå lengre enn de fleste. De vil tross alt bli best i verden i det de driver med.

Rart at de kutter ut Ms Olympia. Veldig dårlig! Klassen har jo en fanskare på mange millioner! Rart at de velger å ikke ta de med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra tigerfitness.com

"

Update 8:10am EST, 9/17/2015:

Lee Thompson, former official for the IFBB and NPC, announces he is starting a new bodybuilding organisation, the Nspire Physique Championships Global, and will not be attending the Mr. Olympia.

“I am announcing that we are creating a new organisation, a professional and amateur sports league, Npire Physique Championships. Jim, myself, sports agent Jordan Woy, as well as an entire team have come together and listened, and documented the concerns that you have. The very same things that you’ve heard from Kai Greene yesterday.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette med salg av tjenester har jeg sett en dokumentar om. Egentlig en litt interesant dokumentar. Kan prøve å finnearrow-10x10.png ut hva skaperen av dokumentaren heter, han lager dokumentarer om ALT mellom himmel og jord. Denne dreide seg om kvinnelige kroppsbyggere, de aller største. Det var svært vanlig at det solgte "underholdning", som f.eks å bryte med menn som digger kvinnelige kroppsbyggere, ydmyke dem osv.

Dokumentaren dreide seg mest om bodybulding og det rundt sporten såklart, det over var barearrow-10x10.png en bitteliten del. Skjønner forøvrig at det er villig til å gå lengre enn de fleste. De vil tross alt bli best i verden i det de driver med.

Rart at de kutter ut Ms Olympia. Veldig dårlig! Klassen har jo en fanskare på mange millioner! Rart at de velger å ikke ta de med....

Louis Theroux :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis noen finner link til pressekonferansen hadde det vært fint om den ble delt her :) Håper også det ikke blir noe spoilere her, vet ikke om man må vente til det kommer på youtube hvis man f.eks sovner av under pressekonferanse og konkuranse og går glipp av live stream.

http://www.flexonline.com/ifbb/ifbb-olympia-weekend-2015

ligger lengre ned på siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med salg av tjenester har jeg sett en dokumentar om. Egentlig en litt interesant dokumentar. Kan prøve å finnearrow-10x10.png ut hva skaperen av dokumentaren heter, han lager dokumentarer om ALT mellom himmel og jord. Denne dreide seg om kvinnelige kroppsbyggere, de aller største. Det var svært vanlig at det solgte "underholdning", som f.eks å bryte med menn som digger kvinnelige kroppsbyggere, ydmyke dem osv.

Dokumentaren dreide seg mest om bodybulding og det rundt sporten såklart, det over var barearrow-10x10.png en bitteliten del. Skjønner forøvrig at det er villig til å gå lengre enn de fleste. De vil tross alt bli best i verden i det de driver med.

Rart at de kutter ut Ms Olympia. Veldig dårlig! Klassen har jo en fanskare på mange millioner! Rart at de velger å ikke ta de med....

Har sett den for en del år siden, veldig intressang dokumentar :)

Det har egentlig vært en utsiling av WBB siden 90tallet, og i disse dager der alle jenter og kvinner skal stille i bikini så er ikke WBB like morsomt for IFBB og NPC, med alle bikinijentene tjener de jo enorme summer, som de aldri tidligre har tjent på WBB, samt at hver bikinijente trekker gjennomsnittlig med seg fem publikummere, mens WBB trekker kanskje en eller to, så er det jo et enkelt regnestykke om hvem de vil bruke tid og energi på, og hvem de vil gjemme under teppet slik at ikke alt for mange begynner å hyle om freakshows og bol. Men selv om forbundene prøver å kvele flammene med et teppe, WBB dør ikke så enkelt, det har faktisk aldri vært mer populært;)

http://billdobbins.me/2014/12/29/the-growing-pains-of-female-bodybuilding/

En ganske intressang leseopplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så pre-judge? Jeg satsa på at jeg kunne spole tilbake den live-feed'en å se det når jeg sto opp. Det gikk heller dårlig

ja, synes det var en del som så bedre ut i år på pre-judge enn hva de gjorde i fjor. Dennis Wolf var hard som bare rakkern, men er en fare for at han pungterer slik han har for vane å gjøre. Årets yngste deltager, Dallas ettellerannet, vil jeg absolutt tro er en kommende Mr.O, guttungen er bare 24 år og lnesten like rå som de som har drevet med bygging siden før han var født! mfg...

Regner med at pre-judging blir lagt ut senere i dag, kan hende noen har lagt det ut på youtube.com allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...