Gå til innhold

Fryser konstant!


Annix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er veldig genetisk betinget (i tillegg til at man da blir varmere jo rundere i kantene man er :)

Noen er bare veldig frossenpinner desverre :(

Jeg er selv konstant varm og go, vært hele livet

genetisk betinget, helt klart, jeg kommer fra en familie, hvor vi stortsett alle sover MED sokker fordi vi fryser - alle sammen har lavt blodtrykk, og er normale/slanke, jeg har en fett% på 13-4 max, (målt med maskin, dvs lavere på klype) som barn hadde jeg høy fett% og gikk i tskjorte om vinteren, jeg hentet frem min canada goose jakke i slutten av august, da begyte jeg å fryse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei på jobben som sleit med at hun frøys innenifra, var visstnok en lidelse eller et syndrom som gjorde det. Hun satt med pledd/fleecejakke om jeg satt i t-skjorte.

Husker ikke hva hun kalte det, emn hun frøys iallefall innenifra. usikker på om hun tok noe for det.

Mulig det er noe det samme? Sikkert lurt å snakke med legen sin og si ifra om allt du har prøvd, og evt få en henvisning til spesialist.

Det der har jeg lest om i akupunkturlære. Det finnes hjelp å få hos akupunktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er 171 og veier 56 kilo så er du ikke langt fra grensa til å være undervektig.

Mest sannsynlig er det den lave fettprosenten som gjør det!

Jeg er 167, og da jeg lå på 52ich fikk jeg dun og frøs konstant, selv om jeg ifølge BMI ikke var undervektig ;)

Skyldes det virkelig fettprosenten eller lite kalorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...