Oivindm Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Heisann , jeg er nybegynner når det gjelder styrketrening. Jeg har forsøkt å sette opp mitt eget program basert på innspill og tips. Øvelsene jeg har plukket ut er: Leg press Pull down Leg extension Chest press Seated row Shoulder press Biceps curl Triceps Crunch Jeg har fått innspill på at jeg muligens burde hatt med markløft og knebøy.Tanken er å trene dette programmet i ca 6 mnd. altså trene hele kroppen ca. 3-4 ganger pr. uke. Jeg kjører 3 serier med varierende antall reps. feks. 6-8 , 8-10 og 15-25. Mitt mål er å få definerte muskler og ikke bli størst mulig. Spørsmål til dere med erfaring , ser programmet fornuftig ut ? evt. hva bør endres ? Etter 6 mnd. hva da ? fortsette med samme program eller skifte øvelser /program ? Takknemlig for tilbakemeldinger. Hilsen nybegynneren. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34298-nybegynneren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…