Gå til innhold

Kreatin og foamroller


Indiska

Anbefalte innlegg

Har 1.5kg (3×500g) kreatin monohydrat jeg selger for 50,- stk, og en foamroller fra abilica (relativt myk, ideell for nybegynnere eller de som ikke er styrkeløfterstive). 150,- for den, betalte vel 399 ny tror jeg. Har også en foamroller med tagger (bare på den ene halvdelen, den andre er mer jevn), den er noe vanskelig å rulle på, men er fin til lokale områder f.eks på beina. 150 for den og, husker bare at den var overpriset :D Kattekort medfølger selvsagt alt.

Edit: Har også et abwheel (!!?) for 50,- og to grønne og en lilla strikk (resistance bands, de ordentlige) for 100,- stk.

Kattedamen har ryddet boden nemlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 1.5kg (3×500g) kreatin monohydrat jeg selger for 50,- stk, og en foamroller fra abilica (relativt myk, ideell for nybegynnere eller de som ikke er styrkeløfterstive). 150,- for den, betalte vel 399 ny tror jeg. Har også en foamroller med tagger (bare på den ene halvdelen, den andre er mer jevn), den er noe vanskelig å rulle på, men er fin til lokale områder f.eks på beina. 150 for den og, husker bare at den var overpriset :D Kattekort medfølger selvsagt alt.

Edit: Har også et abwheel (!!?) for 50,- og to grønne og en lilla strikk (resistance bands, de ordentlige) for 100,- stk.

Kattedamen har ryddet boden nemlig :p

Tar du de (kreatin) med neste gang du er i Oslo, så tar jeg de :)

Er de uåpna? Utløpsdato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du de (kreatin) med neste gang du er i Oslo, så tar jeg de :)

Er de uåpna? Utløpsdato?

Tror Ole-Mats Moskvil skulle kjøpe dem for å få større biceps enn meg?

Bor du langt unna Oslo? Kunne tenkt meg foamroller med litt riller på!

Drammen. Men jeg er i Oslo semiofte, så jeg kan ta den med på togtur en gang :)

Den er sånn her, bare i svart:

[ATTACH]165607[/ATTACH]

post-11926-14441005948839_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...