Gå til innhold

Anbefaling av resturanter i Oslo (vanlig mat)


Ulrik

Anbefalte innlegg

At ingen nevner Meat District ved Ryes Plass er for meg et under.

En av byens desidert beste burgere med tilbehøre som surdegsbrød og søtpotetfries.

Burgerene er av en ok penge til en vanvittig mengde mat som en kar som meg bare klarer 1 og en halv porson av.

Og jeg spiser altid to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Elias skal være sånn helt greit og koselig, kafestil med brettspill.

Hvis man vil gå fransk og veldig hyggelig, har jeg hørt veldig mye bra om Chez Colin på fredensborg, like ved Vulkan.

Så er jo smalhans alltids bra, ikke for fancy men veldig mye kult :)

Eller st. Lars hvis man vil ha litt røffere mat med grillfokus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er sen andre amerikanske restauranten som åpnet nettopp - i samme bygg! På det andre hjørnet av samme bygningen i samme gate åpner det også en amerikansk restaurant - Amerigo! Blir åpenbart to konkurrenter, blir spennende å prøve de begge!

Du har prøvd Pinerolo? Lest menyen og likte konseptet!

http://www.osloby.no/sulten/To-amerikanske-restauranter-apner-i-samme-bygg-8154315.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sen andre amerikanske restauranten som åpnet nettopp - i samme bygg! På det andre hjørnet av samme bygningen i samme gate åpner det også en amerikansk restaurant - Amerigo! Blir åpenbart to konkurrenter, blir spennende å prøve de begge!

Du har prøvd Pinerolo? Lest menyen og likte konseptet!

http://www.osloby.no/sulten/To-amerikanske-restauranter-apner-i-samme-bygg-8154315.html

Jepp, har prøvd. Meget bra konsept og en helt fantastisk biff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...