Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for tørre hender?


Jane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neutral sier vel bare at deres produkter er uten parfyme. Kan enda være ukule stoffer i såpene.

Eg holder meg unna flytende såper etter beste evne.

Ja.... Den er bedre enn Palmalive mot mine hender i alle fall.

Jeg får få ræva i gir å kjøpe naturlig såpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til som funker bra for meg er å bruke en lett peeling på hendene et par ganger i uken. Favoritten en ansiktspeelingen til Matis :) Vi med brente hender må holde sammen :p

Hehe, ja jeg skrubber noen ganger i uka...

Ser ikke at jeg har vært brent.. Var nok veeeldig heldig :D 2 til 3 gradsforbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg skrubber noen ganger i uka...

Ser ikke at jeg har vært brent.. Var nok veeeldig heldig :D 2 til 3 gradsforbrenning.

Samme her, men jeg merker det med en gang gradene nærmer seg 0 :p Håper det ordner seg snart, hvis ikke får du nesten bare bite i det sure eplet og ringe legen / en dermatologist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lush sin Skin Drink er fantastisk. Det er egentlig en ansiktskrem, men jeg bruker den på hendene når de blir for tørre (blodige, skorpete etc). Den er veldig feit så jeg den fungerer best om kvelden, men den gjør virkelig underverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ting som hjelper på mine hender også. Jeg har prøvd det meste og har erfart at kremer fra daglivarebutikker og apoteker ikke fungerer. Det som faktisk duger er

Africa Hand & Feet Butter og Hemp produktene fra Body Shop, tindved håndkrem fra Weleda og Shea Butter Hand Cream fra L´Occitane.

+ 1 for Shea Butter Hand Cream, dette er den beste håndkremen jeg har prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har som regel vært plaget med tørr hud på hendene om vinteren, men denne vinteren har jeg ikke hatt noe problem med det overhodet! Kan ha noe med det at jeg drikker mye mer vann en jeg pleide. Jeg jobber i e-verket og er mye ute, men jeg har alltids med meg en 1.5 liter flaske med vann på jobb som jeg tar til meg i løpet av en arbeids dag. Og det fungerer knall for meg! :)

Brukte bøttevis med hudkrem osv før, men det hjalp lite du. Glad jeg har funnet ut hva som funker for min del i hvertfall. Anbefaler dere å prøve å drikke mer vann om dagen. Du mister mye veske pga frostrøyken osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøve den på apoteket men jeg orker ikke lukta :p Også fikk jeg sånn belegg på¨hendene av den..

Men den fra Body Shop fungerer :)

Godt den fungerer! Nå har jeg også funnet en annen som er bra;

Reparerende konsentrat (100% sheasmør) fra Yves Rocher som skal påføres tørre områder. Den er klissete så jeg bruker den om kvelden, men har gjort underverker for mine tørre føtter for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...