Gå til innhold

Hva er ditt beste tips for tørre hender?


Jane

Anbefalte innlegg

Avene sin håndkrem som heter Cold Cream synes jeg er supergod! Feit krem som trekker GODT inn, og så svir den heller ikke på sprukket hud :thumbsup: Hele Cold Cream serien er forresten veldig bra :)

Den funker ikke, har prøvd den.. Jeg er visst veldig vanskelig... :p

Elizabeth Arden - eight hour cream, i ulike varianter:) salva fungerer som gull, men best om natta fordi den er klissete:p

Funker heller ikke... Har prøvd nesten alle kremer som er.. Men det er en god krem :D

Har du prøvd Eucerin sin karbamid krem på apoteket? Karbamiden skal hjelpe for sprukken hud. Den lukter ikke godt, men er super:)

Ja det var den jeg kjøpte sist.. Funker heller ikke...

Tror det blir Pattkrem og Body Shop her.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SPAresource hos Vita, min favoritt er kokos. Feit og god, men trekker fort inn i huden og legger ikke igjen noe feit eller klissete hinne over tid.

IMG_1197_2.jpg

Om det lukter kokos så orker jeg ikke dessverre... Klarer ikke hårprodukter og kremer som lukter kokos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne syns jeg er veldig god :)

Trekker veldig fort inn i huden og blir ikke liggende som et fettlag på hendene etterpå.

[ATTACH=full]6098[/ATTACH]

Nei den funker ikke på meg.. hehe

biosilk funker og bra, er vel egentlig for håret men etter tips fra friøst så har jeg prøvd. fungerer kjempebra, lukter godt, trekker FORT inn og man blir ikke slimete på henda etterpå :thumbsup:

Biosilk lukter digg, men den blir ikke feit nok virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hemmelighet, jg vet ikke! hehe, Har bare aldri smørt de så de må klare seg selv:) hehe

Arbeidshender trenger ikke å smøres;)

Har selv alltid hatt "arbeidshender"... Jobba sammen med gutta og løfta tungt i mange år. Sleit med det samme da :p hehe...

Få ting som hjelper på mine hender også. Jeg har prøvd det meste og har erfart at kremer fra daglivarebutikker og apoteker ikke fungerer. Det som faktisk duger er

Africa Hand & Feet Butter og Hemp produktene fra Body Shop, tindved håndkrem fra Weleda og Shea Butter Hand Cream fra L´Occitane.

De to siste funker ikke på meg... Men den fra BodShop skal prøves.

http://www.yvesrocher.ca/control/body-care/hand-care/night-repair-hand-balm/ Funker definitivt! :D Er kjempeglad for at jeg har den, for med kulda tar det på..

Den har jeg ikke prøvd.. Skrive ned bak øret.. Skal prøve en etter en å se hvilken som fungerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke prøvd.. Skrive ned bak øret.. Skal prøve en etter en å se hvilken som fungerer :D

Jeg trenger ikke bruke den ofte, bare ei natt nå og da, også har jeg soft hands året rundt :D (snakker vi reklame eller..?:p) den funker i alle fall for meg, men vi er jo alle forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...