Gå til innhold

Liker-knappen


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde egentlig tenkt å ha en gullkrone over bilder mitt, men var redd dere ville se vi drev med elitisme ;) Uansett har nå alle mods "Moderator" på det feltet nå, og jeg er enig i at det ser mer riktig ut

I tilleg så er det jo en rapporter knapp, om noen sier noe som er helt bakvendtland kan en jo rapportere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man trenger mye merking annet enn det som er idag. Det er vel best at folk leser en del før de gjør seg opp en mening. Noen "gode skribenter" er jeg helt uenig med, da ville jeg også vært uenig med at de fikk badge. Det gjelder foreløpig ingen her, men flere av dem som ikke tilhører bloggen, men som blir beundret og glorifisert her inne. Tror beste vei til kunnskap er å lese, lese og lese. Man gjør kanskje folk en bjørnetjeneste ved å gi honnør. I tillegg tror jeg mange vil føle seg utenfor og bli demotiverte til å skrive gode innlegg. Lead by example :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...