Gå til innhold

Aldern på folk her inne


Tor Olav

Anbefalte innlegg

26....og lurer litt på hvorfor jeg har starta å rote meg borti gutter som er yngre enn meg, typ 20 år? Mentalitet? :mellow:

Personlig har jeg aldri likt yngre gutter (menn). De var alltid idioter da jeg gikk på skolen så jeg fant meg de som var litt eldre ( ja det er visst ett farlig ord å bruke her inne LARS K :p ).

Foretrekker at de skal være ordentlige mannfolk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg liker at de er pent brukt værtfall:p tror ikke man finner så mange menn på 30 som kan finne på å gå på jordbærslang klokka 4 på natta en varm høstnatt heller :p

Kan kjøre deg på bensinstasjonen - men husk å ta med fløte! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig har jeg aldri likt yngre gutter (menn). De var alltid idioter da jeg gikk på skolen så jeg fant meg de som var litt eldre ( ja det er visst ett farlig ord å bruke her inne LARS K :p ).

Foretrekker at de skal være ordentlige mannfolk :D

Altså, man finner ordentlige menn på 20 også :p

Jeg har alltid likt eldre gutter menn, 16 år og kjæreste på 26 liksom, meeen ..

Det hadde jeg gjort, lett

Oh, epleslang også, og så rote litt bak en busk? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man finner ordentlige menn på 20 også :p

Jeg har alltid likt eldre gutter menn, 16 år og kjæreste på 26 liksom, meeen ..

Har aldri finne noen ordentlige MENN på 20 år.. hehe...

Jeg var 17 og hadde type som var 24 år.Ellers så har jeg vært 18 og har hatt type som var 23 år.

Sorry ass, men yngre gutter funker bare ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skulle hatt et ordentlig mannfolk som kan være med på jordbærslang, det hadde vært perfekt :D

Holder det å være fører av fluktbilen? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli

Har store planer om å bli 27 før sommeren :)

Og har dame som er to år eldre enn meg :) hehehe.. En av de som går motsatt vei jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med at man er så små når man er 16-17 er faktisk ikke sikkert. Ja, man er liten på papiret, men man kan faktisk være bra utvikler i hodet, så den mentale alderen er mye høyere.

Uansett så har jeg aldri tenkt at det har vært så veldig kult å være sammen med noen som er over 20++.

Når det kommer til forhold så er faktisk det aller viktigste hvordan man har det sammen, å da har ofte alder veldig lite å si..

Det tror alle 16-17-åringer :p

Ikke før man havner godt oppi 20-årene at man innser hvor ung man faktisk var. Trenger ikke nødvendigvis være det at man ikke er i stand til en mer moden tankegang, og som du sier så er det mange som modnes kjappere i hodet enn andre, men det har mye med livserfaringer osv å gjøre i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen er nødt til å vokse opp fortere enn andre, pga mye. Det gjør at man får ett annet syn på livets verdier, og en annen tanke gang enn de på sin egen alder. Som igjen gjør at man faktisk ikke passer sammen med gjevnaldrene. Men siden du alikevel har bestemt deg for Å være "bedrevitende" så slutter diskusjonen her.

Må du lese hva jeg sier ;) "og som du sier så er det mange som modnes kjappere i hodet enn andre".

Du skjønner nok hva jeg mener om 10 år :p (og nå må du klare å ta en spøk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...