Gå til innhold

Anbefalte innlegg

når du spiser kylling 14ganger i uka så er det meste annet godt :p

Mulig det med tanke på en oppskrift på Kristine Weber sin blogg (som hadde mange positive kommentarer) "Salte kjeks" tror jeg de het. Besto kun av eggehvitter, mandelmel, salt og vann. Hvorfor jeg trodde dette var en god ide er uvisst.

Fortsetter under...

Mulig det med tanke på en oppskrift på Kristine Weber sin blogg (som hadde mange positive kommentarer) "Salte kjeks" tror jeg de het. Besto kun av eggehvitter, mandelmel, salt og vann. Hvorfor jeg trodde dette var en god ide er uvisst.

Jeg har ikke prøvd så mye forskjellig da. sjeldent jeg setter i gang og bake fintess snacks til meg selv. men det jeg har fått servert synes jeg har vært godt :) men så er jeg generelt glad i det meste av mat da :p

Er det noen som har erfaring med disse? Hvordan er de på smak? Jeg vil begynne å følge Biorytme og vurderer disse pannekakene som et valg til frokost. Men før jeg bestiller vil jeg gjerne vite litt mer om de er verd pengene eller ikke! :lol:

Pannekakene er gode, men jeg fikk sinnsykt vondt i magen etter jeg hadde spist dem :-/ Så ut som jeg var høygravid. Flere som har fått mageknip av disse? Hele boksen gikk rett i søpla etterpå :-)

Jeg tror de som har et veldig strikt forhold til mat syns all mat som ligner på det originale er godt fordi de til vanlig spiser ekstremt sunt.

Men skulle selvsagt ønske at jeg hadde dårlige smaksløker og ikke smaker forskjell på vanlige pannekaker og pannekaker lagd av sunne substitutter. Men isteden må jeg heller spise pannekaker sjeldent, og heller unne meg gode pannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy (med ekte sukker).

Pannekakene er gode, men jeg fikk sinnsykt vondt i magen etter jeg hadde spist dem :-/ Så ut som jeg var høygravid. Flere som har fått mageknip av disse? Hele boksen gikk rett i søpla etterpå :)

Jeg fikk ikke vondt i magen, men ble litt oppblåst som jeg hadde forventet, sannsynligvis grunnet hvetemelet!

Jeg tror de som har et veldig strikt forhold til mat syns all mat som ligner på det originale er godt fordi de til vanlig spiser ekstremt sunt.

Men skulle selvsagt ønske at jeg hadde dårlige smaksløker og ikke smaker forskjell på vanlige pannekaker og pannekaker lagd av sunne substitutter. Men isteden må jeg heller spise pannekaker sjeldent, og heller unne meg gode pannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy (med ekte sukker).

+1

Annonse

De smaker helt ok, men man kan lage mye bedre både på smak og næringsinnhold selv.

Forøvrig ikke noe bra valg til frokost på biorytme, siden man skal spise lite karbs om morgenen. Kan funke som kveldsmat da :)

Man kan fint spise noe karbs til frokost på biorytme, så lenge du da har trening om morgenen/tidlig dag.

Man kan fint spise noe karbs til frokost på biorytme, så lenge du da har trening om morgenen/tidlig dag.

Ja, det er kontekstavhengig. Ikke noe magisk med biorytme uansett, mange får råbra resultater med mye karbs på morgenen også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...