Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med det greiene her? Vant en boks på fitnessbloggen sin julekalender.

Usikker på om jeg skal begynne på det eller ikke.

Greier ikke skjønne helt hva det skal hjelpe på?

Alpha Test Booster er produktet for deg som ønsker maks trykk på trening!

Produktet inneholder spesielt utvalgt ekstrakt fra Fenugreek, med høyt innhold av steroide saponiner, samt Rhodiola Rosea med sterk og rask adaptogen effekt.

Marine peptider er tilsatt produktet for å maksimere opptaket av virkestoffene.

Alpha Test Booster inneholder hele 1200mg Fenugreek per dagsdosering, hvorav tilsvarende produkter fra andre produsenter inneholder kun halvparten.

Nylig publisert studie (27.okt. 2010) viser at ingrediensen Fenugreek har positiv effekt på styrke i både under- og overkropp, samt gir en bedre fordeling av muskler og fett på kroppen.

Klikk her for å lese studien

Produktet inneholder ingen stoffer som vil slå ut på en dopingtest.

Fenugreek har den siste tiden blitt brukt som hovedingrediens i de fleste "test boosters" verden over, hvor brukerene rapporterer en god effekt (økt styrke, muskelvolum og potens / sexlyst).

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3273-alpha-test-booster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

• 9 måneder senere...
Svette, Kviser, Hårvekst, ømme baller ( de kan krympe til tider og men kommer ut igjen)

Dette har jeg vanskelig for å tro, hadde det vært tilfelle hadde ikke produktet vært i salg. Testikulæratrofi osv er bivirkninger av overdreven bruk av syntetiske hormoner, ikke en rot. Så vidt jeg vet kan slike produkter kanskje bidra litt innenfor normale nivåer (som også varierer ila dagen) men vil aldri kunne øke det utover normale nivåer. Da er vi over på ulovlige stoffer.

Jeg tviler ikke på at du kanskje både har funnet kviser, hår og ømme baller, men jeg tror ikke at det er produktets skyld. Korrelasjon/kausalitet. Dette er ikke bivirkninger som bare dukker opp og forsvinner over natta, og ikke av et kostilskudd man får kjøpt over disk.

Asle ?

Bukkehornfrø (Fenugreek) ekstrakt

- Tilsvarer 4800mg tørket plante1200mg

Rosenrot ekstrakt 600mg hvorav:- rosaviner 6mg- salidrosider 6mg

Marine peptider200mg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3273-alpha-test-booster/#findComment-585000
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste studien nå. Resultatene er angitt som mean og SD. SD-verdiene er enorme. Samtidig er det ikke angitt 90%-konfidensintervallene og utifra SDene ser det ut som om de er svært mye overlappende.

Det er ikke sammenlignet endring i hver gruppe fra BL til studieslutt. Isteden har de sammenlignet sluttresultatene mellom gruppene, noe som jeg anser som en metodisk feil fordi ikke alle BL-verdiene var like.

Det har vært en påfallende endring i kostholdssammensetningen mellom gruppene ved T3, mens de i teksten skriver at det ikke var noen forskjell. Pussig...

Forøvrig er det ikke angitt hva slags bivirkninger som ble obsververt, det blir bare nevnt at det ikke ble observert "major clinical side effects" (whatever that means - de mener nok det som i medisinsk forskning kalles for serious adverse events, noe som er definert som en bivirkning som fører til sykehusinnleggelse) og at noen hadde fått magebesvær.

Denne studien er metodisk svak og beviser etter min mening ikke noe. Men den viser faktisk at de som tok det hadde lavere testosteron på slutten av studieperioden (så mye om Test "BOOST"...:D )

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3273-alpha-test-booster/#findComment-585962
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...