Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Enda et tips. Vil du ha i deg ekstra og DIGGE kalorier:

Jeg skulle være flink å lage "sunn" hjemmelaget "marsipan" med mandler, dadler og mørk sjokolade. Brukte 14 dadler, 200 gram mandler, moste det sammen i blender og laget baller ut av røren, og 400 gram mørk sjokolade. Smeltet sjokoladen med smør og fløte før jeg dynket hver ball i dette.

De var psykotisk gode; og ekstremt kaloririke....godt jeg løp 11 km i dag :p

[ATTACH]156639[/ATTACH]

post-28946-14440995514644_thumb.jpg

Fortsetter under...

Vil også anbefale deg å spise gode, men fetere proteinkilder!

Om du er glad i biff feks, velg entrecote foran filet, nakkekoteletter foran reinskåret svin, grilla kylling med skinn osv!

En skal ikke ha for mye mettet fett kanskje, men husk at mettet fett trigger testosteronproduksjonen din!

Pluss at det jo er sykt digg :D

Entrecote, noisettes/pomfri/potetstappe med smør + en god berneisesaus :D

Ingen har nevnt is, potetgull, smågodt, sjokolade, popcorn etc? Kan anbefale å legge til det i kostholdet og. Om du er skrudd sammen som de fleste er dette noe du liker og da gjerne spiser mer av. Så lenge du spiser næringstett mat ellers er det null problem å spe på med nam nam. Det vil fortsatt være "en sunn vektøkning" som du sier. Satser du mot alpint så trenger du maaange kg til på kroppen. Du ser ikke Jansrud og Svindal med eggehvitter og proteinshake til frokost ;)

Her har jeg stort forbedringspotensialet.. Etter en lengre periode med et litt vridd forhold til mat, har det gått så langt at jeg har blitt "redd" slike matvarer. Men prøver å lure i meg litt og litt, så blir det vel bedre. :-)

Enda et tips. Vil du ha i deg ekstra og DIGGE kalorier:

Jeg skulle være flink å lage "sunn" hjemmelaget "marsipan" med mandler, dadler og mørk sjokolade. Brukte 14 dadler, 200 gram mandler, moste det sammen i blender og laget baller ut av røren, og 400 gram mørk sjokolade. Smeltet sjokoladen med smør og fløte før jeg dynket hver ball i dette.

De var psykotisk gode; og ekstremt kaloririke....godt jeg løp 11 km i dag :p

[ATTACH]156639[/ATTACH]

Shit, de høres gode ut! Får teste dem ut, mandler og dadler er sånn ca. det beste jeg får. Ferske, seige dadler! *vann i munnen*

Vil også anbefale deg å spise gode, men fetere proteinkilder!

Om du er glad i biff feks, velg entrecote foran filet, nakkekoteletter foran reinskåret svin, grilla kylling med skinn osv!

En skal ikke ha for mye mettet fett kanskje, men husk at mettet fett trigger testosteronproduksjonen din!

Pluss at det jo er sykt digg :D

Entrecote, noisettes/pomfri/potetstappe med smør + en god berneisesaus :D

Takk for deilig tips! :D

Som andre har nevnt tidligere ville jeg benyttet denne anledningen til å spise godteri og en del junk. Du er i en fase av livet hvor du kan unne deg selv disse godene uten at det vil få "katastrofale" følger for formen din, heller tvert i mot. Jeg tror jeg hadde vært en lykkelig gutt hvis jeg hadde vært i dine sko nå!

For meg ser det ut som du spiser alt for lite karbohydrater. Skjønner ikke at du har energi til å trene så mye. Jeg ligger på 9-10 økter selv i uka, og dytter i meg bananer, pasta osv hele tiden. Ser du spiser 1-2 skiver om kvelden, her kan du med fordel skru opp til 6-7.

Annonse

Men løfter du seriøst 200kg i knebøy? Blir ikke det norgesrekord for din aldersklasse i så fall?

Jepp, gjør det. Tok 150 på første makstest i juni, og med strukturert trening gjennom hele juni/juli/august, tok jeg 200 kg på siste test. Kom ikke lengre enn 180 kg på Ironman-testen i August, men da hadde jeg 3000m og diverse øvelser i beina først. :)

Aner ikke om det er rekord, jeg.. Har fått invitasjoner til å bli med på styrkeløft-konkurranser og diverse; men tiden strekker liksom ikke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...