Gå til innhold

Blanding av PWO


ThomRider

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

2 epler og 200mg coffeinpille funker fjell for meg, billigere enn 2 stk pwo`s som egentlig ikke gjør stort, og ei gjør de mer når de blandes...

sant skal sies, originaled Jack3D funka skremmende bra, men det var vel dog pga noe lurium kalt DMMA 1.3 elns som er i samme familie som mdma(alle ravere`s mor Exctasy) elns satt en latterlig pers beste på ei 6 mils runde på sykkelen med Jack3D :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt rekti :D

sku gjerne hatt Jack3D med 1.3 DMMA tilgjengelig, så jeg kunne kødde litt med folk 40kg lettere enn meg på landeveissykkelen :p men dengang ei, så da får jeg bare kjøre knebøy og leg curl/extensions for og bygge muskler på gamle måten :D

Du er jo en av grunnene til at vi ikke kan ha fine ting....

1.3 DMAA skal ALDRI brukes under kondisjonstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de to gangene jeg brukte det er grunnen til att dmma blei oppdaga som ulovlig stoff i Norge?

Makes sense siden jeg ikke er konkurrerende utøver i noen form for sport ;)

Ser ingen problem ved og bruke det for morro skyld, men klart de som er tilbøyelige til og vurdere det i konkurranse derimot, er no K de du skal takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de to gangene jeg brukte det er grunnen til att dmma blei oppdaga som ulovlig stoff i Norge?

Makes sense siden jeg ikke er konkurrerende utøver i noen form for sport ;)

Ser ingen problem ved og bruke det for morro skyld, men klart de som er tilbøyelige til og vurdere det i konkurranse derimot, er no K de du skal takke.

Nei, men 1.3 DMAA (dette er KRAFTIGE saker) var ment å brukes som en stimulant under styrke relatert trening. Når du kjører harde intervaller stresses hjertet ditt allerede. Har du en udiagnosert hjertefeil du ikke vet om å bruker en så kraftig stimulant, så kan det gå til dundas..... det ene rapportete dødsfallet var en/ei (husker ikke) som hadde brukt jack3d orginal.... for et MARATON.......

Så kan man jo argumentere hvor "farlig" det er med en fornuftig dose og ikke alt for mange ganger.... Den eneste grunnen til at det ble ulovlig var vel kun fordi det hadde en relativt lik kjemisk struktur som amfetamin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...