Gå til innhold

Snustråden


Myr

Anbefalte innlegg

General løs har alltid vært favoritten... Men desverre setter 12 år med snusbruk sine spor, og jeg har derfor måttet bytte til pose. Tenkte å trappe gradvis ned. Noen som har tips til hvilken snus som er mild(est)?

Røda lacket er mild. Trenger ikke bake den en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =xXx=

Har dere fått med dere at alle snusesker skal anonymiseres? Eneste fordelen er at jeg slipper å gremmes over at dattera mi bruker sånn fancy snus og ikke General (æ e ækte trønder);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest =xXx=

Var i taxfree'n på Gardemoen og kjøpte 3 struller med General ekstra strong. Bestemte meg for at de er de siste jeg kjøper. Regner med å gå tom sånn ca når vi er hjemme igjen om 14 dager. Jepp folkens, jeg skal slutte. Dritt lei av å være avhengig. For n'te gang er det slutt, tok min første pris da jeg var 12, det er 32 år siden… men denne gangen SKAL det gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i taxfree'n på Gardemoen og kjøpte 3 struller med General ekstra strong. Bestemte meg for at de er de siste jeg kjøper. Regner med å gå tom sånn ca når vi er hjemme igjen om 14 dager. Jepp folkens, jeg skal slutte. Dritt lei av å være avhengig. For n'te gang er det slutt, tok min første pris da jeg var 12, det er 32 år siden… men denne gangen SKAL det gå :)

Lykke til!

Snusfri litt over et år nå, kjenne fortsatt noe sug etter en rettlig pris, spesielt etter mat. Bruker dog, jukse snus enda(Nikotinfri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Lykke til!

Snusfri litt over et år nå, kjenne fortsatt noe sug etter en rettlig pris, spesielt etter mat. Bruker dog, jukse snus enda(Nikotinfri)

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General løssnus. Men fru Stilken har funnet ut at ei eske per dag er for drøyt. Derfor General long white ekstra strong (hamsterbleier). Snart 44, general siden jeg var 13!

Ok det var godt å høre at noen har snuset lengre enn meg. 13 år snuser her. MEN.....i 12 år har jeg sagt jeg skal slutte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke å slutte, men å ikke begynne igjen.... :)

Jeg har brukt snus siden jeg var 15, er nå 48. Har har opphold noen måneder innimellom, men har alltid funnet en grunn til å starte igjen. Men nå er det slutt. På tide å bevise at det er jeg som har styringa, og ikke nikotinet.

Har vært snusfri i 8 9 dager nå, og det går overraskende greit!

Det hjelper selvsagt at det er sommerferie, så jeg har noen uker å takle abstinensene på. Jeg har ikke tilstrekkelige reserver av mental styrke til å både håndtere det daglige jobbstresset og samtidig slutte med snus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Snusfri, snart i 1 år! Etter 12 år sluttet jeg på dagen... Eneste problemet mitt var at det var alt for lett å slutte! Noe som slår inn i tide og utide når jeg får plutselig lyst på snus!

Respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Problemet er ikke å slutte, men å ikke begynne igjen.... :)

Jeg har brukt snus siden jeg var 15, er nå 48. Har har opphold noen måneder innimellom, men har alltid funnet en grunn til å starte igjen. Men nå er det slutt. På tide å bevise at det er jeg som har styringa, og ikke nikotinet.

Har vært snusfri i 8 9 dager nå, og det går overraskende greit!

Det hjelper selvsagt at det er sommerferie, så jeg har noen uker å takle abstinensene på. Jeg har ikke tilstrekkelige reserver av mental styrke til å både håndtere det daglige jobbstresset og samtidig slutte med snus :)

Respekt her også. Sist jeg prøvde, holdt det i 2 timer og 45 minutter på sånn nedteller. Det var tidlig romjul, men på den tiden hadde jeg kverket hele julebeholdningen av sjokkis og konfekt. Men, men denne gangen MÅ det gå! Tror jeg…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekt her også. Sist jeg prøvde, holdt det i 2 timer og 45 minutter på sånn nedteller. Det var tidlig romjul, men på den tiden hadde jeg kverket hele julebeholdningen av sjokkis og konfekt. Men, men denne gangen MÅ det gå! Tror jeg…

Kjenner meg igjen der. Sist jeg "sluttet" var i fjor sommer. Vi dro til Spania, og jeg holdt hjemmefra og til Værnes. Der kjøpte jeg en strut Skruf. Yngstedatteren ble svært Skruffet som hun sa :-)

Du må kjenne at du VIL slutte, da får du det til. Nå har jeg gått nokså lenge og kjent på at jeg er dritt lei av å snuse, men jeg skal kanskje være litt forsiktig med å uttale meg, siden jeg ikke engang har vært snusfri i to uker. Men anyways, lykke til! Du kan hvis du virkelig vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...