Gå til innhold

Proteinpulver - Different tastes


Millasob

Anbefalte innlegg

Oki, har søkt en del rundt (MASSE) på nettet for å finne noe jeg er nysgjerrige på, men uheldigvis fant eg ingen ting.. hmm

Så, ble faktisk veldig nysgjerrige nå, men hva er alle de forskjellige smakene du kan få i av proteinpulver? GIVE me the LIST!! :p

Av d eg har funnet frem t nå:

Sjokolade

Jordbær

Vanilie

Banan

Skogsbær

Bringebær

Kokos

Cookies And Cream

Mocca

Nøytral

Underkategorier:

Cherry chocolate

Vanilia Ice Cream

Mint Chocolate

Belgisk sjokolade

Penøtt-sjokolade (er denne god??)

Finnes d flere so let me know!!

Gjerne del og erfaring av ka du syntes av smaken, god eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millasob det som er viktig, er at samme "smak" , av forskjellige merker kan smake veldig forskjellig.

Så jordbær fra Star Nutrition Whey 80, smaker helt annerledes enn jordbær fra TechNutrition, som igjen smakker helt annerledes enn Strawberry fra BSN Syntha-6 ;)

d vet eg :p ville bare vite kor mange forskjellige smaker d finnes. At 1 smak smaker annerledes en den samme smaken fra et annet merket er ingen ting nytt

frem t nå har eg prøvd sjokolade fra NordicPower, jordbær og cherrychocolate fra Whey Trec Nutrition og Kokos fra Delicious Whey Protein, trur merket var Peak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d vet eg :p ville bare vite kor mange forskjellige smaker d finnes. At 1 smak smaker annerledes en den samme smaken fra et annet merket er ingen ting nytt

frem t nå har eg prøvd sjokolade fra NordicPower, jordbær og cherrychocolate fra Whey Trec Nutrition og Kokos fra Delicious Whey Protein, trur merket var Peak

Ahh, beklager , bare feiltolket litt :)

Ville annbefale deg å prøve merkene :

BSN Syntha-6

Gold Standard 100%

Disse merkene er etter mine erfaringer (Prøvd mye av det norske, bl.a. SN / TN, e.c.t.) mye mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, beklager , bare feiltolket litt :)

Ville annbefale deg å prøve merkene :

BSN Syntha-6

Gold Standard 100%

Disse merkene er etter mine erfaringer (Prøvd mye av det norske, bl.a. SN / TN, e.c.t.) mye mye bedre :)

Er det syntha-6 isolate eller den som heter syntha-6 du evt bruker da? Ser de har den på gymgrossisten? Har lenge tenkt å prøve den. Evt hvilke smaker har du prøvd, og anbefaler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det syntha-6 isolate eller den som heter syntha-6 du evt bruker da? Ser de har den på gymgrossisten? Har lenge tenkt å prøve den. Evt hvilke smaker har du prøvd, og anbefaler? :)

Har prøvd Syntha-6 strawberry milkshake , link er :

(Og ja, den smaker jordbærmilkshake blandet med skummet melk ;) )

http://www.bodybuilding.com/store/bsn/synth.html?searchterm=syntha

Gold Whey Standard har jeg smakt

Extreme milk chocolate, og mocha cappuchino, begge var fantastiske :)

http://www.bodybuilding.com/store/opt/whey.html?searchterm=gold%20whey

Phase 8, som og ligger på top50 i usa, smakte jeg milk chocolate, og var ikke spesielt fan av den.. var rett etter gold whey, så muligens derfor..

Ellers smaker Star Nutrition whey 80 jordbær ok.. men ja.. ikke sammenlignbart :-/

Har ikke prøvd å bestille disse fra norge, kun igjennom USA, men regner med at til forskjell fra PWO, er proteinpulver tilsvarende samme innhold ? Dette er jeg usikker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Syntha-6 strawberry milkshake , link er :

(Og ja, den smaker jordbærmilkshake blandet med skummet melk ;) )

http://www.bodybuilding.com/store/bsn/synth.html?searchterm=syntha

Gold Whey Standard har jeg smakt

Extreme milk chocolate, og mocha cappuchino, begge var fantastiske :)

http://www.bodybuilding.com/store/opt/whey.html?searchterm=gold whey

Phase 8, som og ligger på top50 i usa, smakte jeg milk chocolate, og var ikke spesielt fan av den.. var rett etter gold whey, så muligens derfor..

Ellers smaker Star Nutrition whey 80 jordbær ok.. men ja.. ikke sammenlignbart :-/

Har ikke prøvd å bestille disse fra norge, kun igjennom USA, men regner med at til forskjell fra PWO, er proteinpulver tilsvarende samme innhold ? Dette er jeg usikker på ;)

Hmm, har hørt flere anbefale syntha 6, men etter forrige jordbær fra trec nutrition 100 whey så e eg såå skeptiske

kanksje annet merke vil få meg på bedre tanker ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om d er "antall" smaker som finnes kan du plusse på;

-pistacchio

-kirsebær

-ananas&vanilje

-mocca

-nøytrale

-peanutbutter (chocolite)

-cookies n' cream

Tror d er umulig å få oversikt over alle..!☺

Thank U! noen som forsto ka eg mente :D peanuttbutter :love: mmniam, og kirsebær ^^

Pistacchio :eek: redd for denne smaken, noen som har testet? haha

var liksom derfor eg spurte spørsmålet, vil vita om alle smakene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, har søkt en del rundt (MASSE) på nettet for å finne noe jeg er nysgjerrige på, men uheldigvis fant eg ingen ting.. hmm

Så, ble faktisk veldig nysgjerrige nå, men hva er alle de forskjellige smakene du kan få i av proteinpulver? GIVE me the LIST!! :p

Av d eg har funnet frem t nå:

Sjokolade

Jordbær

Vanilie

Banan

Skogsbær

Bringebær

Kokos

Cookies And Cream

Mocca

Nøytral

Underkategorier:

Cherry chocolate

Vanilia Ice Cream

Mint Chocolate

Belgisk sjokolade

Penøtt-sjokolade (er denne god??)

Finnes d flere so let me know!!

Gjerne del og erfaring av ka du syntes av smaken, god eller ikke?

har hørt om pistachio jeg ;) .. er vell en form for pistasj smak det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...