Gå til innhold

Kroppsvektøvelser

Aequitas

Anbefalte innlegg

Satser på jeg valgte riktig underforum nå :)

Jeg eier ikke kroppsbeherskelse!

Eller, ok, jeg gjør jo det, men den kan så visst bli MYE bedre. Derfor har jeg lyst til å satse litt på øvelser som går på kroppsvekt, men trenger tips til hva slags øvelser det kan være, og gjerne hvordan jeg får progresjon i øvelsene.

Så langt tenker jeg:

Push-ups (står fremdeles på knærne- aaargh)

Chins/pull-ups (kommer seg, svært sakte, men forhåpentligvis sikkert)

Monkeybar (heter det det...?)

Dips

Handstands

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe tips til øvelser, men til hvordan å lære seg push up bedre. Sjekk ut den artikkelen her http://fitnessbloggen.no/nybegynnertips-og-teknikk-deg-som-sliter-med-pushups/

Og benytt deg av strikktipset. En viktig ting er å stramme kjerne og rumpe. Når du får til det så blir det plutselig mye enklere å gjøre push ups :) og pusteteknikk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe tips til øvelser, men til hvordan å lære seg push up bedre. Sjekk ut den artikkelen her http://fitnessbloggen.no/nybegynnertips-og-teknikk-deg-som-sliter-med-pushups/

Og benytt deg av strikktipset. En viktig ting er å stramme kjerne og rumpe. Når du får til det så blir det plutselig mye enklere å gjøre push ups :) og pusteteknikk da!

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...